کد خبر: 26459
A
منتخب شورای پنجم شهر تهران:

شهردار تهران قطعا پنج شنبه معرفی می شود

منتخب شورای پنجم شهر تهران گفت: شهردار تهران قطعا پنج شنبه معرفی می شود

شهردار تهران قطعا پنج شنبه معرفی می شود

دیده بان ایران: حسن خلیل آبادی در گفتگویی با اشاره به نشست امروز منتخبان شورای شهر پنجم تهران گفت: در جلسه امروز قرعه کشی میان ۵ نامزد نهایی سمت شهردار تهران صورت گرفت و مقرر شد نامزدهای این پست روز چهارشنبه و پنج شنبه برنامه های خود را اعلام کنند.

خلیل­ آبادی تصریح کرد: امروز هر پنج نامزد شهرداری تهران برنامه هایشان را به صورت مکتوب به ما ارائه دادند که این برنامه ها از سوی منتخبان شورای شهر بررسی خواهد شد.

وی افزود: روز پنج شنبه و پس از صحبت هر ۵ نامزد شهرداری تهران، رأی گیری صورت می گیرد و شهردار معرفی خواهد شد.

منتخب شورای پنجم شهر تهران با اشاره به دیگر موضوعات جلسه امروز گفت: در این جلسه همچنین گزارش ساختار و چارت تشکیلاتی شورا از سوی آقای شجاع پوریان و مدیرکل تشکیلات شورا ارائه شد.

خلیل آبادی در پاسخ به این سوال که آیا جلسات شورای پنجم به صورت قطعی در روزهای شنبه  و چهارشنبه برگزار خواهد شد ادامه داد: این موضوع هنوز نهایی نشده، این جلسات منتخبان در حال حاضر روزهای شنبه و چهارشنبه است اما ممکن است این جلسات پس از استقرار شورای پنجم در همان روزهای یک شنبه و سه شنبه برگزار شود.

 براساس شنیده ها کم حجم ترین برنامه ارائه شده توسط نامزدها مربوط به حسین مرعشی و پرحجم ترین برنامه به لحاظ کمیت متعلق به محسن مهرعلیزاده بوده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر