کد خبر: 26621
A

در جلسه بررسی برنامه‌های «نجفی و کولایی» چه گذشت؟

منتخب شورای پنجم شهر تهران اعلام کرد: گزینه نهایی شهرداری تهران، پس از ارائه برنامه دو نامزد دیگر، فردا (پنجشنبه) اعلام خواهد شد.

در جلسه بررسی برنامه‌های «نجفی و کولایی» چه گذشت؟
دیده بان ایران:  منتخب شورای پنجم شهر تهران اعلام کرد: گزینه نهایی شهرداری تهران، پس از ارائه برنامه دو نامزد دیگر، فردا (پنجشنبه) اعلام خواهد شد.
 
در جلسه ظهر امروز منتخبان شورای شهر پنجم که به تشریح برنامه‌های نامزدهای شهرداری تهران اختصاص داشت، دو نامزد شهرداری تهران، به ارائه برنامه‌های خود در خصوص مدیریت شهری پرداختند.
 
محمدعلی نجفی و الهه کولایی، دو کاندیدای شهرداری تهران، در جلسه امروز با منتخبان شورای پنجم شهر تهران، به ارائه برنامه‌های خود پرداختند.
 
مجید فراهانی، منتخب شورای پنجم شهر و روستا در گفت‌و گو با رویداد 24 برنامه‌های دو نامزد را ارزیابی کرد و گفت: هر دو برنامه ارائه شده از نقاط قوت و چالشی خوبی برخوردار بود.
 
او اضافه کرد: در رابطه با برنامه‌های ارائه شده، سؤالاتی از سمت منتخبان شورا بیان شد که هر دو بزرگوار تلاش کردند که به سؤالات مطرح شده پاسخ دهند.
 
فراهانی ادامه داد: هر‌چند به ابهامات و سؤالات منتخبان پاسخ داده شد، همچنان مباحثی دارای ابهام و حل نشده است و فعلاً نمی‌توانم جزییات این ابهامات را بیان کنم.
 
این منتخب شورای پنجم شهر تهران، در رابطه با کیفیت برنامه‌های ارائه شده گفت: باید منتظر بمانیم تا دو نامزد دیگر، آقایان مرعشی و مهرعلیزاده نیز برنامه‌های خود را به اعضا ارائه دهند و پس از پایان ارائه‌ها، گزینه نهایی اعلام می‌شود.
 
فراهانی در خاتمه، ضمن اعلام اینکه هم‌اکنون هیچ اجماعی بر روی نامزد مشخصی وجود ندارد، اعلام گزینه نهایی شهرداری تهران را به جلسه فردا ( پنجشنبه) موکول کرد.

رویداد 24

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر