کد خبر: 26652
A

مهرعلیزاده: 6 ماه است روی برنامه شهرداری کار کرده‌ام/ 5 چالش اصلی شهر تهران؛ از ترافیک تا زلزله

مهرعلیزاده ارائه برنامه‌هایش را در حضور اعضای شورای شهر تهران آغاز کرد.

مهرعلیزاده: 6 ماه است روی برنامه شهرداری کار کرده‌ام/ 5 چالش اصلی شهر تهران؛ از ترافیک تا زلزله

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ حسین مهرعلیزاده، یکی از کاندیداهای شهرداری تهران در جلسه اعلام برنامه‌های کاندیداهای شهرداری تهران وارد سالن شد و در حال قرائت برنامه خود است.

مهرعلیزاده با اشاره به اظهارات مرعشی مبنی بر انصراف او، گفت: هرچه آقای مرعشی درباره انصراف بنده گفته، حاصل از روحیه شوخ طبعی او است.

وی با اشاره به سابقه کاری خود در حوزه‌های مختلف سیاسی و مدیریتی گفت: حضور بنده از ابتدای انقلاب بوده و تجربه‌های خوبی در جمهوری اسلامی دارم. بنده دفعه قبل هم کاندیدا بودم که به نفع مهندس هاشمی انصراف دادم.

او ادامه داد: برنامه‌ریزی‌ام برای شهر تهران با کمک افراد باتجربه و همچنین جوان انجام شده است. گروه برنامه‌ریزی من بین ۴۵ تا ۵۰ سال سن داشتند که همگی در حوزه‌های مختلف شهری دارای تخصص بودند.

مهرعلیزاده گفت: از ۶ ماه گذشته تاکنون روی این برنامه کار کرده‌ام و آنچه نیاز شهر تهران است در برنامه دیده شده است. همچنین از منابع زیادی در برنامه استفاده شده، البته این برنامه از هیچ جا کپی نشده است. برنامه من در دو بخش حوزه مدیریت شهری و گفتمان برای اداره شهر تهران تعریف شده است.

او همچنین در برنامه خود 5 مورد از مهمترین چالش‌خای تهران را عنوان کرد؛ آلودگی هوا، ترافیک، زلزله، مهاجرت و فرونشست زمین.

 

47237

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر