کد خبر: 26939
A
اسماعیل دوستی:

تهران پیشانی مدیریتی کشور است و امیدواریم در فضای اخلاق‌مدار، جابه جایی شهردار صورت پذیرد

بهتر است فضای عمومی تهران اخلاق‌مدار باشد. تهران پیشانی مدیریتی کشور است و امیدواریم در فضای اخلاق‌مدار، این نقل و انتقالات صورت پذیرد زیرا نه تضعیف گذشتگان شایسته است و نه باید مردم را نسبت به آیندگان مأیوس کنیم.

تهران پیشانی مدیریتی کشور است و امیدواریم در فضای اخلاق‌مدار، جابه جایی شهردار صورت پذیرد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران به نقل از اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران اسماعیل دوستی در سیصد و شصت و نهمین جلسه شورا گفت : برخی فضاسازی‌های رسانه‌ای ایجاد شده مبنی بر این که در شهرداری تهران اقدامات مناسبی برای شهر انجام نشده و ماحصل اقدامات شهرداری بدهی های انباشته ای است که بر جای مانده است .

وی ادامه داد : در این جو سازی ها بیان شده که باید ۱۰ سال بگذرد تا این مشکلات جبران شود، من معتقدم این نگاه بی‌انصافی و دیدن نصفه خالی لیوان است؛ شایسته است در کنار ضعف‌ها، نقاط قوت نیز مطرح و به آن پرداخته شود.

وی افزود: باید در پایان دوره مدیریت کنونی شهر تهران در فضایی مثل همیشه صمیمی و با گفتن «خدا قوت» شهردار تهران را بدرقه کنیم.

دوستی همچنین با اشاره به رویکرد جریان دیگری از رسانه ها گفت : برخی دیگر می‌خواهند شورا و شهردار آینده را ناکارآمد جلوه دهند که این موضوع نیز سزاوار نیست و بهتر است فضای عمومی تهران اخلاق‌مدار باشد. تهران پیشانی مدیریتی کشور است و امیدواریم در فضای اخلاق‌مدار، این نقل و انتقالات صورت پذیرد زیرا نه تضعیف گذشتگان شایسته است و نه باید مردم را نسبت به آیندگان مأیوس کنیم.

مهدی چمران نیز با تائید سخنان دوستی گفت: هرچه مدیران آینده شهر بهتر کار کنند برای ما بهتر است و انشاءالله در کارشان موفق باشند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر