کد خبر: 27269
A

فرمانده انتظامی خراسان شمالی: اختلاس گر ۴۷ میلیارد ریالی در یکی از بانک‌های بجنورد دستگیر شد

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری کارمند بانک با ۴۷ میلیارد ریال اختلاس در شهرستان بجنورد خبر داد.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی: اختلاس گر ۴۷ میلیارد ریالی در یکی از بانک‌های بجنورد دستگیر شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سردار علیرضا مظاهری اظهار کرد: روز دوشنبه در پی اعلام گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره اختلاس دریکی از بانک‌های شهرستان بجنورد اکیپی از مأموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی استان به همراه دادستان مرکز استان در محل حاضر شدند.

سردار مظاهری با اشاره به شناسایی فرد اختلاس گر تصریح کرد: متهم ۳۳ ساله که کارمند بانک بوده جهت بازجویی و ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی استان انتقال داده شد.

این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه منکر بزه انتسابی شد، افزود: متهم درنهایت با مشاهده ادله و مستندات جرم به اختلاس ۴۷ میلیارد ریال از بانک مربوطه اعتراف کرد.

 وی با اشاره به تحقیقات گسترده مأموران در این زمینه، گفت: متهم با سوءاستفاده از موقعیت شغلی در سال‌های ۹۵ و ۹۶ اقدام به اختلاس ۱۲ میلیارد ریال از حساب چک‌های رمزدار و مبلغ ۳۵ میلیارد ریال از حساب مشتریان که گردش مالی زیاد داشتند می‌کرد.

 فرمانده انتظامی خراسان شمالی بابیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده قضایی برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی و روانه زندان شد، تصریح کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با افرادی که سبب سلب آرامش و آسایش جامعه می‌شود به‌شدت برخورد می‌کند.

منبع: مهر

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر