کد خبر: 27322
A

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در مرز میرجاوه

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: مرزداران هنگ مرزی میرجاوه در جریان درگیری با سوداگران مرگ یک تن و 130 کیلوگرم مواد مخدر و یک قبضه سلاح کلاشینکف کشف کردند.

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در مرز میرجاوه

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران، سرتیپ دوم سعید کمیلی روز سه شنبه اظهار داشت: مرزداران هنگ مرزی سراوان با اشراف اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای ورود مواد مخدر به داخل کشور آگاه شدند. 
وی ادامه داد: مرزبانان بلافاصله اجرای طرح های عملیاتی هدفمند برای جلوگیری از ورود مواد افیونی را آغاز کردند. 
وی افزود: مرزداران با حضور در منطقه شناسایی شده و مشاهده خودروی قاچاقچیان، فرمان ایست صادر کردند اما با تیراندازی سوداگران مرگ رو به رو شدند. 
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاچاقچیان که توان رویارویی با مرزداران سلحشور را نداشتند با تیراندازی به سمت ماموران قصد متواری شدن از محل را داشته که دلاور مردان مرزبانی با آتش پرحجم خود توانستند خودروی حامل محموله مواد مخدر را متوقف کنند. 
سردار کمیلی با بیان اینکه تلاش برای شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده در دستورکار قرار دارد افزود: مرزداران در این عملیات موفق شدند ضمن توقیف یک دستگاه خودروی تویوتا، یک تن و 126 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و همچنین یک قبضه سلاح کلاش به همراه مهمات مربوطه را کشف کنند. 
وی با تاکید بر قاطعیت و دقت عمل مرزداران تاکید کرد: مرزبانان خستگی ناپذیر سیستان و بلوچستان پیوسته نوار مرزی را زیر نظر داشته و با جلوگیری از قاچاق و تحرکات غیر مجاز، همراه با مرزنشینان در تامین امنیت و رشد اقتصادی منطقه می کوشند. 
 میرجاوه در فاصله 75 کیلومتری شرق زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان و در همسایگی کشور پاکستان واقع شده است. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر