کد خبر: 27344
A

رییس شورای شهر اصفهان: شورای پنجم همه دیدگاه‌ها را مد نظر قرار می‌دهد

رییس شورای شهر اصفهان گفت: شورای شهر اصفهان منشأ خدمات بیشتری برای این شهر خواهد شد و اعضای شورای شهر همه دیدگاه‌ها را برای پیشرفت اصفهان مدنظر قرار خواهند داد.

رییس شورای شهر اصفهان: شورای پنجم همه دیدگاه‌ها را مد نظر قرار می‌دهد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، فتح‌الله معین امروز (چهارشنبه) در جلسه تحلیف پنجمین شورای شهر اصفهان اظهار کرد: شورای پنجم منشأ خدمات بیشتری خواهد شد و این شورا هیچ خدمتی را از شهر اصفهان دریغ نخواهد کرد.

رییس شورای شهر اصفهان ادامه داد: اعضای شورای شهر طی این مدت دیدگاه و نظرات خود را اعلام کرده‌اند و دیدگاه و نظرات تمام افراد را شنیده و مورد بررسی قرار داده‌اند. همه اعضای شورا در تلاش هستند که با بررسی این دیدگاه‌ها بتوانند بهترین تصمیمات را برای شهر بگیرند، در تعامل همواره باز بوده و شورای پنجم شورایی است که به پیشرفت اصفهان به طور جد فکر می‌کند.

هم‌چنین، علیرضا نصراصفهانی، نایب رییس شورای شهر اصفهان اظهار کرد: همه اعضای شورا تلاش خواهند کرد که اصفهانی با ارزش افزوده بیشتر بسازند و شهر چهار سال دیگر از همه منظرها پیشرفت کرده باشد.

به گزارش ایسنا، منتخبان شورای شهر اصفهان با حضور در گلستان شهدای اصفهان به آیت الله سید جلال الدین طاهری، شهید حسین خرازی، شهید شیروانیان و شهدای هشت سال جنگ تحمیلی ادای احترام کردند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر