کد خبر: 27393
A

شوراهای اسلامی باید پاسخگوی رأی اعتماد مردم باشند

فرماندار شهرستان رودبار گفت: شوراها به عنوان منتخبین مردم، باید پاسخگوی مطالبات و انتظارات برحق مردم در ابعاد مختلف باشند.

شوراهای اسلامی باید پاسخگوی رأی اعتماد مردم باشند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، اسماعیل میرغضنفری در مراسم تحلیف اعضای پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای این شهرستان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت، اظهار کرد: شوراها به عنوان منتخبین مردم، باید پاسخگوی مطالبات و انتظارات برحق مردم در ابعاد مختلف باشند.

فرماندار شهرستان رودبار با برشمردن وظایف قانونی شوراها از آنها خواست نسبت به رعایت موازین قانونی در تصمیم‌گیری‌ها و تطبیق مصوبات با قوانین نهایت اهتمام و دقت را داشته باشند.

وی با اشاره به آیه شریفه «النجاه فی الصدق» گفت: همه مسئولان به عنوان خدمتگزاران مردم باید راستگویی و صداقت را سرلوحه قرار دهند و در این صورت است که مردم، نمره قبولی به کارنامه خدمت آنان خواهند داد.

میرغضنفری با تاکید بر تقسیم کارها بین اعضای شوراها جهت سهولت پیگیری و اجرا افزود: اعضای شورا امور مربوطه را با تحقیق و مطالعه، پیگیری و اجرا نمایند.

فرماندار شهرستان رودبار با بیان اینکه همدلی و تعامل به معنی دخالت در امور یکدیگر نیست از شوراها خواست جایگاه والای این نهاد مشورتی را از تصمیم‌گیری‌ها و خواسته‌های نامعقول خارج از این جایگاه دور نگه دارند.

وی در پایان با قدردانی از زحمات شهرداران و شوراهای سابق در مورد انتخاب شهرداران جدید، گفت: اعضای جدید شورای شهر باید در انتخاب شهردار دقت و کارشناسی لازم را داشته باشند و تمام جوانب را بررسی نمایند.  

میرغضنفری تاکید کرد: شوراها باید نسبت به رعایت موازین قانونی در تصمیم‌گیری‌ها و تطبیق مصوبات با قوانین نهایت اهتمام و دقت را داشته باشند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر