کد خبر: 27493
A

شهردار منتخب مشهد: آستانه تحمل من در حد پتک است

شهردار منتخب مشهد اضافه کرد: من همیشه به قانون پایبند بوده ام و تا زمانی که حکم رسمی من ابلاغ نشود در شهرداری حضور پیدا نخواهم کرد.تقی زاده خامسی خود را یک اصلاح طلب در چارچوب نظام خواند و با اشاره به رویکرد تعاملی با سایر دستگاه ها تصریح کرد: رابطه خوبی با امام جمعه مشهد دارم و تعامل ما با آستان قدس نیز بصورت برد-برد خواهد بود.

شهردار منتخب مشهد: آستانه تحمل من در حد پتک است

دیده بان ایران: شهردار منتخب مشهد در اولین نشست خبری خود خطاب به رسانه ها گفت: من انتقادات را می پذیرم و آستانه تحمل من در برابر آن در حد پتک است. قاسم تقی زاده خامسی که در کلاس درس دوران دبیرستان خود در جمع رسانه ها حاضر شده بود افزود: من خود رسانه ای هستم و در رسانه ها حضور فعال دارم. رسانه ها باید صدای مردم باشند بشرطی که در کار آن ها غرض ورزی نباشد.

وی درباره علت برگزاری این نشست خبری در مدرسه حکیم نظامی نیز بیان کرد: من دوران بسیار خوبی را در این مدرسه گذرانده ام و به همه معلمان این شهر میگویم که شاگرد شما نیتی جز خدمت به مردم ندارد.

شهردار منتخب مشهد اضافه کرد: من همیشه به قانون پایبند بوده ام و تا زمانی که حکم رسمی من ابلاغ نشود در شهرداری حضور پیدا نخواهم کرد.

تقی زاده خامسی خود را یک اصلاح طلب در چارچوب نظام خواند و با اشاره به رویکرد تعاملی با سایر دستگاه ها تصریح کرد: رابطه خوبی با امام جمعه مشهد دارم و تعامل ما با آستان قدس نیز  بصورت برد-برد خواهد بود.

وی تغییرات در ساختار شهرداری را در سطح مدیران اعلام کرد و گفت: مطئمنا اتوبوسی عمل نخواهیم کرد و از تهران نیرو نم آوریم زیرا یکی از نقاط قوت مشهد نیروی انسانی بسیار خوب و کارآمد است. در زمینه انتخاب مدیران و معاونین با شورای شهر تعامل خواهیم داشت اما در نهایت من تصمیم گیرنده هستم. همچنین از بانوان و جوانان نیز در ساختار شهرداری بهره خواهیم برد اگرچه متاسفانه در گذشته،کادرسازی مناسبی برای حضور آن ها در سطوح بالای مدیریتی صورت نگرفته است و تلاش می کنیم برای آینده شهر، مدیران لایق تربیت کنیم. 

photo_2017-08-26_17-30-36

شهردار منتخب مشهد اولویت کاری خود را اتمام مترو اعلام کرد و خاطرنشان کرد: خطوط حمل و نقل درون شهری تاثیری جدی در زندگی مردم دارند و این مسئله در صدر برنامه ها قرار دارد.

وی درباره پروژه بزرگ میدان شهدا نیز گفت: امروز حضور امام رضا (ع) تنها با حضور در صحن ها و رواق ها حس می شود درحالیکه در گذشته مردم با صدای ساعت حرم رضوی و نقاره خانه زندگی می کردند و میدان شهدا قسمتی از خاطرات تمام مشهدی ها بود. امروز لازم است فکری اساسی برای این طرح انجام داد.

 

photo_2017-08-26_12-05-02

شهردار منتخب مشهد همچنین تاکید کرد: شرایط فرهنگی مشهد با سایر کلانشهرها بخاطر وجود امام رضا (ع) متفاوت است و مسائل فرهنگی باید براساس نیاز زائر و مجاور برنامه ریزی شود.البته وجود مقدس امام هشتم (ع) با تفریح و شادی منافاتی ندارد و برای زائران برنامه هایی خواهیم داشت که سود آن عاید مجاوران بشود.

گزارش: صادق شیخی 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر