کد خبر: 27655
A

وزیر آموزش و پرورش: کاهش تصدی‌گری، سیاست جدی دولت دوازدهم است

وزیر آموزش و پرورش گفت: کاهش تصدی گری، سیاست جدی دولت دوازدهم است.

وزیر آموزش و پرورش: کاهش تصدی‌گری، سیاست جدی دولت دوازدهم است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سید محمد بطحائی در آیین افتتاح پروژه‌های هفته دولت در بجنورد اظهارکرد: در بسیاری از پروژه ها شاهد مشارکت خوب بخش غیر دولتی هستیم و این در حالیست که سیاست جدی دولت دوازدهم کاهش تصدی گری است.

وی ادامه داد: رسیدن به نرخ رشد هشت درصد در توسعه و ایجاد یک میلیون شغل بدون مشارکت بخش غیردولتی امکان پذیر نیست، بنابراین در اجرای پروژه ها نیازمند مشارکت بخش غیر دولتی هستیم.

بطحایی با بیان اینکه آموزش و پرورش زیر بنای توسعه هر جامعه است و بدون آن جامعه به توسعه یافتگی نمی رسد، افزود: در برخی موارد گفته می شود باید مختصات جامعه فردا را از وضعیت آموزش و پرورش امروز پیش بینی کرد.

بطحایی با اشاره به وجود یک میلیون و ۷۰۰ هزار شاغل و بازنشسته در آموزش و پرورش، گفت: این سازمان تلاش می کند تا بتواند زمینه اشتغال به عنوان مهمترین و اولویت دار ترین سیاست دولت دوازدهم را در برنامه‌های آموزشی خود ایجاد کند.

استاندارخراسان شمالی نیز در این آیین اظهار کرد: امیدواریم با سفر وزیر آموزش و پرورش به استان تعامل با بدنه این وزارتخانه بیش از پیش افزایش یابد.

محمد رضا صالحی ادامه داد: با توجه به وجود مشکلات زیرساختی و مدارس زلزله زده و مسائل کلان دیگر در استان امید است با رایزنی های لازم مشکلات مرتفع شود.

لازم به ذکر است با حضور وزیر آموزش و پرورش از ۱۷۶ پروژه در شهرستان بجنورد بهره برداری شد.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر