کد خبر: 27759
A

ترافیک پایتخت از مهرماه ۳۰ درصد افزایش پیدا می‌کند

رییس پلیس راهور تهران بزرگ از برنامه های ویژه ترافیکی همزمان با آغاز سال تحصیلی خبر داد و گفت: طبق آمار موجود از مهرماه ۳۰ درصد به ترافیک پایتخت افزوده می شود.

ترافیک پایتخت از مهرماه ۳۰ درصد افزایش پیدا می‌کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سردار محمدرضا مهماندارگفت: ویژه برنامه های ترافیکی پایتخت برای افزایش ترددهای خودرویی همزمان با آغاز سال تحصیلی اجرایی شده است از این رو خودروهایی که فاقد برچسب و معاینه فنی هستند یا خودروهایی که در هر صورت نتوانسته اند مجوز لازم را برای سرویس مدارس اخذ کنند اجازه تردد نخواهند داشت.

وی افزود: در نظر داریم کنترل هایمان را سخت تر کنیم و لازم است سازمان های دیگر که در این حوزه مسئولیت دارند نیز همکاری های لازم را در این زمینه با پلیس راهور داشته باشند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به افزایش میزان ترددها در مهرماه ادامه داد: طبق آماری که وجود دارد در ابتدای مهرماه حدود ۳۰ درصد به ترافیک شهر افزوده می شود. به همین منظور برای تسهیل در ترافیک و درنظر داشتن این نکته که شهروندان بتوانند به موقع فرزندان شان را به مدرسه برسانند و خود نیز در محل کارشان حاضر شوند، در صورت تایید شورای ترافیک، محدودیت هایی را در مسیرهای پر تردد اعمال خواهیم کرد.

منبع: مهر

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر