کد خبر: 27790
A
دیده بان ایران گزارش می دهد؛

تغییرات در شهرداری از هفته آینده/معاونت برنامه ریزی اولین انتصاب

تیم مدیریت شهرداری تهران تقریبا نهایی شده است در این میان مطرح شدن نامهایی همچون حقانی،سرخو، سلیمی، حکیمی پور و تندگویان حکایت از پذیرش چهره های شهری برای فعالیت درکنار محمدعلی نجفی دارد.

تغییرات در شهرداری از هفته آینده/معاونت برنامه ریزی اولین انتصاب

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ خبرهای منتشر شده از سوی نزدیکان  شهردار حکایت از آغاز انتصاب ها در سمت های مختلف از جمله معاونت ها از هفته آینده دارد. بر اساس مذاکرات انجام شده تا کنون، بسیاری از چهره های شاخص در حوزه شهری راهی خیابان بهشت خواهند شد.

به نظر می رسد تیم مدیریت شهرداری تهران تقریبا نهایی شده است. در این میان مطرح شدن نامهایی همچون حقانی،سرخو، سلیمی، حکیمی پور و تندگویان حکایت از پذیرش چهره های شهری برای فعالیت درکنار محمدعلی نجفی دارد.

انتخاب شهرداری همچون نجفی برای تهران از این جهت حائز اهمیت است که همه چهره های قدرتمند در حوزه شهری، حاضر به همکاری با وی در کسوت معاون شهردار هستند.

هرچند نجفی اعلام کرده است که هر انتصابی را از طریق کانال های رسمی خود اعلام خواهد کرد اما بر اساس مذاکراتی که در دو هفته اخیر در خیابان بهشت انجام شده است می توان حدس زد که چه کسانی سکان هدایت شهر تهران را در دست خواهند گرفت. شنیده ها حاکی از آن است که حقانی به عنوان قائم مقام شهردار در حال بررسی وضعیت مناطق تهران است. حقانی سابقه ۴۰ ساله در مدیریت شهری تهران دارد.

در میان دیگر چهره های مطرح، مصطفی سلیمی که پیش از نجفی به عنوان سرپرست شهرداری از شورای شهر حکم دریافت کرد، برای پست معاونت شهرسازی مطرح شده است و به نظر می رسد این پست برای او قطعی است.

از جمله چهره های شاخص دیگر می توان شجاع پوریان، حکیمی پور، تندگویان و سرخو را نام برد که در شورای شهر چهارم بیشترین حجم فعالیت میان اعضای اصلاح طلب شورا را داشتند. ره یک از آنها به ترتیب برای پست های معاونت فرهنگی، معاونت برنامه ریزی، معاونت مالی و معاونت حمل و نقل مطرح شده اند.

از سوی دیگر با توجه به استعفای امانی به نظر می رسد اولین پستی که برای آن حکم صادر شود معاونت برنامه ریزی و امور شوراهاست و سایر پستها نیز طی هفته آتی تعیین تکلیف می شوند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر