کد خبر: 27900
A

جاده‌های‌ کرمانشاه 66 نقطه "حادثه‌خیر" دارد

رییس پلیس راه استان کرمانشاه از وجود 66 نقطه حادثه‌خیز در سطح جاده‌های استان خبر داد.

جاده‌های‌ کرمانشاه 66 نقطه "حادثه‌خیر" دارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سرهنگ محمد حیدریبا اشاره به وجود 66 نقطه حادثه‌خیز در سطح جاده‌های استان، گفت: این نقاط در قالب اقدامات زودبازده و کوتاه مدت آشکارسازی شده‌اند.

وی با بیان اینکه این نقاط پرحادثه نیاز به اصلاح هندسی جدی دارند، اظهار کرد: این کار زمان بر است و از مسئولین مربوطه حوزه راه تقاضا داریم هرچه سریعتر در این زمینه اقدام کنند.

حیدری با بیان اینکه این نقاط پرحادثه با علائم فسفری رنگ آشکارسازی شده‌اند، گفت: از رانندگان تقاضا داریم با رویت این علائم حتما با سرعت مجاز حرکت کرده تا دچار حادثه نشوند.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه در ادامه محور کرمانشاه-کامیاران را یکی از پرحادثه‌ترین نقاط جاده‌ای استان عنوان کرد و افزود: متاسفانه بیشترین تلفات جاده‌ای تابستان امسال مربوط به این محور است.

وی با بیان اینکه تردد مسافران استان‌های شمال غرب کشور به سمت جنوب از این محور صورت می‌گیرد، گفت: با وجود حجم ترافیک بالا در این محور، این جاده دو طرفه و کم عرض است و این امر زمینه ساز بروز بالای تصادفات در این محور شده که باید جهت تعریض آن اقدام شود.

حیدری همچنین محور کرمانشاه- سراب نیلوفر را یکی از پرحادثه‌ترین نقاط استان عنوان کرد و افزود: این محور نیز کم عرض بوده و جوابگوی ترافیک بالای آن نیست که باید برای تعریض این محور نیز اقدام شود.

رییس پلیس راه کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: علی رغم مشکلات جاده در برخی محورهای استان، اما کماکان این خطاها و اشتباهات انسانی است که بیشترین نقش را در تصادفات دارند و از رانندگان می خواهیم رعایت مقررات را داشته و بویژه در نقاط حادثه خیز با احتیاط هرچه تمام‌تر رانندگی کنند.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر