کد خبر: 28025
A

کشف بیش از یک تن هروئین در غرب استان تهران

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف یک تن و 97 کیلوگرم هروئین از داخل بونکر خودروی تریلی و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد.

کشف بیش از یک تن هروئین در غرب استان تهران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سردار "محسن خانچرلی " گفت: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر تهیه، حمل و انتقال موادمخدر توسط یکی  از قاچاقچیان  در شهرستان شهریار ، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران ادامه داد: با پیگیری های شبانه روزی پلیس از چند ماه گذشته و نیز تعقیب و مراقبت های نامحسوس، مشخص شد یکی از قاچاقچیان که  اهل بندر ترکمن است ، قصد دارد در پوشش حمل و انتقال گاز به وسیله بونکر یک خودروی تریلی، اقدام به حمل و جابجایی موادمخدر کند که در همین راستا پس از شناسائی خودرو، عملیات پلیس برای کشف مواد و دستگیری متهم آغاز شد.

سردار خانچرلی تصریح کرد: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران پس از کنترل و پایش خودرو های عبوری در اتوبان "ساوه - شهریار" ، در عملیاتی خودروی مزبور را توقیف و متهم آن را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در خاتمه گفت: ماموران در بازرسی از تریلی، یک تن و 97 کیلوگرم هروئین که به طرز ماهرانه ای در انتهای مخزن بونکر تریلی جاسازی شده بود، کشف کردند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر