کد خبر: 28196
A
معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش مطرح کرد:

امکان ادامه تحصیل اتباع افغانی صرف‌نظر از موقعیت والدین

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: 3 استان به عنوان استان پایلوت طرح کارآمد وزارت آموزش و پرورش انتخاب شده‌اند که اصفهان یکی از آنهاست.

امکان ادامه تحصیل اتباع افغانی صرف‌نظر از موقعیت والدین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده  بان ایران، رضوان حکیم زاده در مراسم افتتاح مدرسه شهید ماندگاری نطنز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: 3 استان اصفهان، کردستان و یکی از 2 استان آذربایجان شرقی و غربی به عنوان پایلوت طرح کارآمد وزارت آموزش و پرورش انتخاب شده‌اند.

وی افزود: طرح کارآمد طرحی است که به بحث آموزش کمک می‌کند و به جای آموزش ضمن خدمت معلمان که خیلی هم ثمربخش نبوده است، اجرایی می‌شود.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: در این طرح معلمان با استفاده از تجارب خودشان و در اختیار قرار دادن تجارب خود به یکدیگر اقدام به آموزش می‌کنند.

وی تصریح کرد: روش‌های نوین همیاری، روایت و درس پژوهی نیز شامل این طرح کارآمد خواهد شد و به جای اینکه ما از مرکز، اقداماتی را انجام دهیم نیازهای آنها با همکاری مدیر مدرسه و به صورت خود محور انجام می‌شود.

حکیم زاده پیرامون فراهم کردن امکان تحصیل مهاجران به خصوص اتباع افغانی ساکن در ایران، خاطرنشان کرد: با همکاری آموزش و پرورش و وزارت کشور زمینه تحصیل اتباع افغانی حاضر در ایران فراهم شده و صرف نظر از موقعیت والدین می‌توانند به تحصیل ادامه دهند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر