کد خبر: 28396
A

وزیر علوم آینده دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی را ساماندهی کند

نایب رئیس اتحادیه‌ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی با اشاره به ویژگی‌های وزیر علوم آینده، عنوان کرد: از وزیر علوم آینده با توجه به طرح آمایش سرزمین، ساماندهی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی را خواستار هستیم و اینکه طوری برنامه ریزی کند تا هر دانشگاهی به اصل خود بازگردد؛ زیرا دانشگاه‌های آزاد، علمی- کاربردی، غیرانتفاعی و... هر کدام برای رسالتی آمده‌اند و بزرگترین کاری که وزیر آینده علوم می‌توانند بکند این است که هرکدام از این دانشگاه‌ها وظیفه خود را انجام دهند که اگر این اتفاق بیفتد ان‌شاءالله به اهداف ۱۴۰۴ می‌رسیم.

وزیر علوم آینده دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی را ساماندهی کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، دکتر محمدحسین طیرانی  با بیان اینکه پس از سه ماه، رئیس‌جمهور موظف است گزینه پیشنهادی خود را برای وزارت علوم به مجلس معرفی کند، اظهار کرد: دکتر سید ضیاء هاشمی چهار سال تجربه فعالیت در وزارت علوم را دارد و توانمندی ایشان بر کسی پوشیده نیست. 

نایب رئیس اتحادیه‌ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی گفت: دکتر سید ضیاء هاشمی فردی است که می‌تواند مطابق نظر رئیس‌جمهور و در راستای اهداف ایشان وزارت‌علوم، تحقیقات و فناوری را اداره کند.

رییس موسسه آموزش عالی خیام مشهد در خصوص وضیت ساماندهی موسسات منطقه ۹ تصریح کرد: خوشبختانه در منطقه ۹ که شامل استان‌های خراسان رضوی، جنوبی، شمالی و سمنان می‌شود، هیچ موسسه‌ای تعطیل نشده است و پذیرش دانشجو هم ادامه دارد و این یعنی کیفیت موسسات آموزش عالی غیردولتی در این منطقه بسیار خوب است.

طیرانی ادامه داد: جلسات منظمی به منظور افزایش کیفیت در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی منطقه ۹ برگزار می‌شود.

وی در خصوص دغدغه‌های دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی  منطقه ۹ خاطرنشان کرد: تقریبا به آنچه که مورد نظر بوده رسیدیم، مسئله مهم کیفیت است و کمیت برای هیچ‌کدام از ما مهم نیست.

منبع:ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر