کد خبر: 28471
A
حبیب ‌زاده رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران:

اسناد و مدارک متقنی دال بر واگذاری املاک و همچنین پول از طریق شهرداری به افراد خاص موجود است

رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: اسناد و مدارک متقنی دال بر واگذاری املاک و همچنین پول از طریق شهرداری به افراد خاص موجود است که باید این املاک و مبالغ بازگردانده شوند.

اسناد و مدارک متقنی دال بر واگذاری املاک و همچنین پول از طریق شهرداری به افراد خاص موجود است

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: اسناد و مدارک متقنی دال بر واگذاری املاک و همچنین پول از طریق شهرداری به افراد خاص موجود است که باید این املاک و مبالغ بازگردانده شوند. 
 افشین حبیب ‌زاده روز سه شنبه در هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهرانافزود: درهمین ارتباط مبالغی در بودجه 96 شهرداری تهران برای پرداخت به افراد خاص قید و مصوب شده که به دلیل تعدد و حفظ شان و آبروی افراد از اعلام اسامی خودداری می‌کنم.

 
 


وی اظهار کرد: اسناد و مدارک مستند در خصوص وقع این تخلفات موجود است. حبیب زاده تصریح کرد: براساس قانون، شهرداری می‌تواند اراضی خود را با حفظ مالکیت و بصورت در اختیار سازمان‌ها قرار دهد اما متاسفانه شاهدیم در سازمان املاک شهرداری تهران واگذاری‌هایی برخلاف قانون و بدون مصوبه شورا انجام می‌شود. وی تاکید کرد: شورای شهر باید با ارائه یک طرح فوریتی، جلوی این روند و اقدامات غیرقانونی را بگیرد. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر