کد خبر: 28641
A

معرفی معاون جدید امور جوانان وزارت ورزش و جوانان طی چند روز آینده

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از معرفی چایگزین جدیدش در سمت فعلی خود طی روزهای آینده خبر داد و از وزیر جدید وزارت ورزش و جوانان خواست که به دنبال تقویت جایگاه جوانان در این وزارتخانه باشد.

معرفی معاون جدید امور جوانان وزارت ورزش و جوانان طی چند روز آینده

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، محمدرضا رستمی در کانال تلگرامی خود در این باره نوشت: «بعد از آخرین مطلبی که در کانال شخصی‌ام گذاشتم تماس‌ها و سوالات زیادی پرسیده شد. جهت اطلاع دوستان و همراهان عزیز مختصری از "پایان دفتر" را ارایه می‌کنم:
١. بطور طبیعی وزیر برای دوره جدید مدیریتی خود نیازمند تغییرات و انتخاب معاونین جدید است. لذا در جلسه دیروز ایشان اعلام کردند که جمع بندی برای جابجایی در معاونت جوانان کرده‌اند و در یکی دو روز آینده معاون جدید را معرفی خواهند کرد.
٢. بنده هم با استقبال از این تصمیم و برای واگذاری مسوولیت به دوست عزیزی که انتخاب شده‌اند، اعلام آمادگی کردم.
٣. بطور مختصر اقدامات شاخص و برنامه‌هایی که در دوره مدیریتم انجام شده بود را مرور کردم و چالش‌هایی که معاون جدید با آنها مواجه هست را بر شمردم و از وزیر تقاضا کردم برای موفقیت معاون جدید در چند زمینه حمایت ویژه داشته باشند. مهم‌ترین آنها نیز تقویت جایگاه حوزه جوانان و پذیرفته شدن آن معاونت در وزارتخانه بود که متاسفانه تا کنون ادغام ورزش و جوانان عملی نشده و حوزه جوانان یک جزیره ضعیف و کوچک شده در گوشه‌ای از وزارتخانه است که از جهات مختلف با مشکلات متعدد مواجه است. ایشان نیز ضمن تایید موضوع بر تغییر شرایط این حوزه تاکید کردند.
٤. وزیر از من خواستند که در صورت تمایل پس از تودیع و معارفه به عنوان مشاور ایشان همکاری نمایم.
٥. از اینکه در دولت یازدهم با تمام موانع و مشکلاتی که وجود داشت توفیق پایه‌گذاری و اجرای کارها و اقدامات اثرگذاری در حوزه جوانان را با همکاری مدیران و همراهانم داشتیم، ابراز خشنودی کردم و آرزوی تداوم اقدامات اساسی توسط معاون جدید را نمودم. از جمله پیشنهاد دادم با حضور رییس جمهور، شورای مرکزی مجمع ملی جوانان آغاز بکار کند و بعد از آن تشکیل مجلس مشورتی جوانان دنبال شود.
در پایان این مسئولیت بسیار خطیری که بر عهده‌ام بود، ممکن است که همکاران و دوستانی از من رنجیده باشند یا در اثر خطا یا غفلت بنده ظلمی متوجه کسی شده باشد و یا حقی تضییع شده باشد که امیدوارم به بزرگواری خود، بنده را ببخشایند و مطمئن باشند که با آگاهی و تعمد راضی به ناراحتی یا اذیت کسی نبوده‌ام.
خداوندا در پایان این دوره مسئولیت استدعا دارم سرمایه‌ام را آبرو، احترام و اعتماد در جامعه و بالاخص جوانان عزیز کشورم قرار دهی.»

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر