کد خبر: 28677
A

جزئیاتی درباره علت قتل هولناک پسر 11 ساله در رباط‌‌کریم/ ۵۰ ضربه چاقو به سر و صورت و‌ چشم‌ها

سرپرست امور جنایی تهران توضیحاتی را درباره پرونده قتل پسر 11 ساله‌ای که توسط جوانی در رباط کریم به قتل رسیده بود ارایه داد.

جزئیاتی درباره علت قتل هولناک پسر 11 ساله در رباط‌‌کریم/ ۵۰ ضربه چاقو به سر و صورت و‌ چشم‌ها

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ محمد شهریاری گفت: متهم بیش از ٥٠ ضربه چاقو به پسر 11ساله زده است که فقط ٢٥ ضربه آن به سر و صورت از جمله داخل چشم‌های وی بوده است.

وی افزود: علت فوت حسب اعلام پزشکی قانون ضربات متعدد چاقو است و تحقیقات در خصوص انگیزه متهم از ارتکاب قتل در حال انجام است.

وی گفت: متهم اصلی حسب اعتراف در کودکی در پارک رازی مورد تعرض قرار گرفته و فعلا عنوان می‌کند که یک عقده‌ای در وی ایجاد شده بوده و به بهانه دیدن کبوتر پسربچه را به خانه کشانده است.

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران با بیان این‌که «برادر متهم هم به دلیل کمک به حمل جسد و بردنش به قم دستگیر شده است» گفت: متهم با پراید برادرش و به کمک او جسد را داخل یک چمدان گذاشته و به جاده قم برده بود.

شهریاری شب گذشته با اشاره به پرونده قتل یک پسر 11 ساله در چهار روز گذشته گفته بود که حدود سه الی چهار روز گذشته پسر 11 ساله ای در یک پارک در خیابان رباط کریم گم شده بود و همان روز ما به متهم که -جوان 24 ساله و مجرد است- مظنون شدیم و وی بازداشت شد. نهایتا متهم امروز به قتل این پسر بچه اعتراف کرد و در اعترافاتش گفت که با همکاری برادرش جسد را به کیلومتر 60 قم - تهران برده است.

وی گفته بود که جسد در حال انتقال به تهران است و تا الان با تحقیقات به عمل آمده مشخص شده که جسد دارای فساد نعشی شده و در حال انتقال به پزشکی قانونی تهران است و فعلا علت و انگیزه قتل مشخص نیست و باید بررسی شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر