کد خبر: 28782
A
خدا کرمی رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران:

انتصابات اخیر متناسب با اهداف نجفی و برای تغییر چهره پایتخت است/ قطعا از چهره‌های جوان‌ تر در مدیریت شهری استفاده خواهد شد

یک عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به نقدهای مطرح شده در خصوص انتصابات اخیر شهردار پایتخت گفت: با توجه به کج راهه‌ای که 12 سال در برخی از زمینه‌ها رفته‌ایم حال می‌طلبد افراد با تجربه‌ای در پست‌های مدیریتی قرار بگیرند تا مسیر درست مدیریت شهری به صورت هماهنگ طی شود.

انتصابات اخیر متناسب با اهداف نجفی و برای تغییر چهره پایتخت است/ قطعا از چهره‌های جوان‌ تر در مدیریت شهری استفاده خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ ناهید خداکرمی در گفت و گویی  با ارزیابی عملکرد شهردار تهران در خصوص انتصاب معاونین شهرداری اظهار کرد: شهردار تهران با اهداف و برنامه‌هایی که مدنظر داشت و البته وضعیتی که تهران و شهرداری دارد، مجموعه‌ای از افراد را به عنوان معاونین خود معرفی کرد تا در آینده با حضور تیمی هماهنگ به مسائل شهر رسیدگی کنند.
وی با اشاره به نقدهای مطرح شده در خصوص انتصاب معاونین شهردار تهران عنوان کرد: ممکن است برخی از نقدها به جا باشد اما باید این موضوع را در نظر بگیریم که شرایط فعلی شهر تهران شرایط مشکلی است. در واقع، با توجه به کج راهه‌ای که 12 سال در برخی از زمینه‌ها رفته‌ایم حال می‌طلبد افراد با تجربه‌ای در پست‌های مدیریتی قرار بگیرند تا مسیر درست مدیریت شهری به صورت هماهنگ طی شود.
رئیس کمیته سلامت شورای شهر ادامه داد: به همین خاطر است که علی رغم میل آقای نجفی برای حضور بیشتر زنان و جوانان، در نهایت ایشان به این نتیجه رسیدند که از افراد با تجربه حوزه شهری استفاده کنند. البته با توجه به انتصابات آینده قطعاً از چهره‌های جوان‌تر در مدیریت شهری استفاده خواهد شد.
خداکرمی با تاکید بر اینکه تیم جدید مدیریت شهری متناسب با اهداف و رویکردهای شهردار تهران انتخاب شده است، گفت: اگر در انتصابات تنها بر مسائل سیاسی تمرکز کنیم ممکن است در نهایت نتیجه خوبی حاصل نشود. بر این اساس، به باور من انتصابات شهردار تهران مناسب با اهداف ایشان برای تغییر چهره شهر است.
وی در پایان با تاکید بر جلوگیری از هرگونه تشویش اذهان عمومی در رابطه با انتصابات جدید خاطرنشان کرد: ممکن است نقدهایی وجود داشته باشد اما شیوه بیان این نقدها گاهی خیلی منطقی نیست و در مواردی با تشویش اذهان عمومی همراه است. باید صبر کنیم تا باقی انتصابات صورت بگیرد و بعد قضاوت کنیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر