کد خبر: 28791
A
یوسف نژاد، عضو کمیسیون شوراهای مجلس:

توجه نجفی به انتصاب شهرداران مناطق از بدنه شهرداری، مثبت و قابل دفاع است / پور سیدآقایی چهره ای متخصص، اندیشمند و دارای تجربه و سابقه است

عضو فراکسیون مدیریت شهری با اشاره به انتصاب افراد با تجربه و متخصص در معاونت های شهرداری تهران، به انتصاب برخی شهرداران مناطق نیز اشاره کرد و گفت: اینکه شهردار تهران در انتصابات خود به درون شهرداری توجه کرده و سعی می کند از سرمایه ها و نیروی درون سازمانی استفاده کند جهت گیری مثبت و قابل دفاعی است.

توجه نجفی به انتصاب شهرداران مناطق از بدنه شهرداری، مثبت و قابل دفاع است / پور سیدآقایی چهره ای متخصص، اندیشمند و دارای تجربه و سابقه است

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ علی اصغر یوسف نژاد در گفت و گویی، با اشاره به انتصاب های اخیر در مجموعه شهرداری تهران تصریح کرد: اینکه تجربیات افراد مرتبط با نوع کاری که برای آنها تعریف شده باشد، بسیار عالی است و شهرداری نیز باید به همین سمت حرکت کند؛ چرا که انتظار مردم از شهرداری تهران زیاد است و از این مجموعه باید به عنوان پیشانی فعالیت های شهر تهران یاد کرد.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به تخصص افراد در امور مختلف فرهنگی، عمرانی، اقتصادی و درآمدزایی در مجموعه شهرداری تهران، تاکید کرد: از آنجا که شهرداری تهران یک دستگاه تخصصی به شمار می رود، ضروری است در انتخاب افراد نیز تخصص و تجربه آن ها مد نظر بوده و انتصاب ها مرتبط با تحصیلات افراد باشد.

عضو فراکسیون مدیریت شهری مجلس شورای اسلامی خاطر نشان ساخت: اگر شهردار تهران به تخصص، تجربه و جهت گیری ماموریت ها با افراد در انتصابات توجه کند، بسیار عالی خواهد بود.

یوسف نژاد با اشاره به انتصاب معاونان حمل و نقل و ترافیک و شهرسازی و معماری شهرداری تهران، تاکید کرد: پور سیدآقایی یک چهره متخصص، اندیشمند، دارای تجربه و سابقه خوبی است که از تجریبات ارزشمندی در حوزه تخصصی خود برخوردار است. همچنین حجت نیز از رزومه و سابقه کاری بسیار قوی در این حوزه برخوردار است.

وی در پایان اظهار کرد: باید توجه داشت که در انتصابات از نیروهای جوان در کنار نیروهای با تجربه استفاده شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر