کد خبر: 28985
A

وزش باد و احتمال گرد و خاک در نیمه شرقی کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به وزش باد و احتمال گرد و خاک در نیمه شرقی کشور از رگبار باران در برخی مناطق کشور خبر داد.

وزش باد و احتمال گرد و خاک در نیمه شرقی کشور

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیدیه بان ایران، احد وظیفه  اظهار کرد: در ساعات بعدازظهر و اوایل امشب رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد در دامنه زاگرس جنوبی در استان‌های فارس، بوشهر و غرب هرمزگان انتظار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه در ساعات بعدازظهر فردا (۲۹ شهریور) و پنج‌شنبه (۳۰ شهریور) در مناطق غرب و شمال غرب کشور افزایش ابر و احتمال رگبارهای پراکنده باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد: در سه روز آینده در بعضی ساعات در نیمه شرقی کشور سرعت وزش باد افزایش می‌یابد که در برخی مناطق احتمال گرد و خاک وجود خواهد داشت.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی اهواز طی روز آینده، گفت: آسمان اهواز روز چهارشنبه صاف تا قسمتی ابری همراه با مه رقیق و وزش باد با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۴۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه در پایان اظهار کرد: آسمان تهران طی دو روز آینده صاف با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.


 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر