کد خبر: 29064
A
معاون خدمات شهری شهرداری تهران تاکید کرد

انجام هماهنگی برای برگزاری باشکوه پیاده روی اربعین با مسوولان شهرهای مرزی

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در جریان بازدید از سه مرز(مهران،خسروی و چزابه) گفت: براساس تاکیدات شهردار تهران در خصوص خدمات‌رسانی مطلوب به زائرین با استاندار ایلام ،معاونان سیاسی امنیتی وعمرانی این شهر، فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر مهران و... جلسات هماهنگی را برگزار کردیم.

انجام هماهنگی برای برگزاری باشکوه پیاده روی اربعین با مسوولان شهرهای مرزی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، مجتبی یزدانی افزود: در این بازدید وظایف شهرداری تهران تعیین و مقرر شد تا حوزه معاونت خدمات شهری بحث تامین زیرساخت‌هایی چون تامین سرویس‌های بهداشتی سیار، تامین مخازن آب سرویس‌های بهداشتی، نظافت و رفت و روب این نقاط و... را اجرایی کند.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران خاطرنشان کرد: با توافقات صورت گرفته امسال اسکان زائرین در مرزها توسط هلال احمر صورت می گیرد و پذیرایی از زائرین نیز توسط خیریهها و به شکل مردمی انجام خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به این که برای اولین بار مرز خسروی نیز به دیگر مرزهای منتهی به کشور عراق افزوده شده است، تصریح کرد:با برنامه‌ریزی‌های انجام شده منطقه۵ در مرز مهران،منطقه ۷ در مرز خسروی(قصرشیرین)، منطقه ۴ در مرز چزابه و منطقه ۶ در مرز شلمچه در استان خوزستان و مجموعا کلیه مرزهای منتهی به کشورعراق تحت پوشش خدمات رسانی به زائرین قرار خواهند گرفت.

بر اساس گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، مجتبی یزدانی طی روزهای ۲۸،۲۷ و ۲۹ از  مرزهای(مهران،خسروی و چزابه) بازدید کرد و عصر امروز از مرز شلمچه در استان خوزستان بازدید به عمل آورد.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر