کد خبر: 29660
A

تشریح پرونده سوزاندن جوان مهابادی توسط پلیس

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مهاباد با بیان اینکه آلت قتل یک ساطور قصابی بوده است، خاطرنشان کرد: قاتلان پس از ارتکاب به جنایت به سر صحنه بازگشتند تا از فوت مقتول مطمئن شوند و چون مقتول هنوز نیمه‌جان بوده، او را می‌سوزانند

تشریح پرونده سوزاندن جوان مهابادی توسط پلیس

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ سرهنگ رضا ظهیریان درباره آخرین جزئیات پرونده قتل جوان مهابادی، گفت: تحقیقات و بررسی‌های بیشتر برای علت قتل در این پرونده همچنان ادامه دارد.

وی به آخرین گزارش موجود درباره این قتل اشاره کرد و گفت: در این گزارش علت اصلی قتل، اختلافات شخصی بین این چند دوست مطرح شده است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مهاباد تصریح کرد: افراد متهم به قتل در این پرونده به ترتیب ۱۹، ۱۷ و ۱۹ سال دارند و مقتول نیز ۲۱ سال داشته است.

ظهیریان با اشاره به کشف جسد و اعلام مفقودی از سوی خانواده متوفی تصریح کرد: پس از بررسی شواهد و به دست آوردن سرنخ‌های این پرونده موفق به دستگیری قاتلان شدیم.

او با بیان اینکه آلت قتل یک ساطور قصابی بوده است، خاطرنشان کرد: قاتلان پس از ارتکاب به جنایت به سر صحنه بازگشتند تا از فوت مقتول مطمئن شوند و چون مقتول هنوز نیمه‌جان بوده، او را می‌سوزانند.

 تعدادی جوان مهابادی در روز ۳۱ شهریورماه که برای گردش به بیرون شهر رفته بودند، با وارد کردن ضربات ساطور به دوستشان، وی را ناکار کرده و بعد نیمه جان او را به آتش کشیدند. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر