کد خبر: 29901
A

امروز؛ هوای تهران سالم است

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اظهار کرد: هوای تهران امروز سالم است و این شرایط کیفی تا فردا ادامه می‌یابد.

امروز؛ هوای تهران سالم است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حسین شهبازی اظهار کرد: براساس نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا انتظار می‌رود تا فردا (۲۰ مهرماه) شرایط کیفی هوای مطلوب‌تری در بیشتر مناطق شهر تهران برقرار شود.

وی افزود: بر اساس نتایج حاصل از پیش‌بینی پارامترهای هواشناسی برای ایستگاه مهرآباد، با افزایش تدریجی میزان ناپایداری جوی طی امروز در بیشتر ساعات بعدازظهر وزش باد مؤثر به بزرگی ۳ تا ۵ متر بر ثانیه از سمت نواحی جنوبی و جنوب شرقی انتظار می‌رود.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در ادامه گفت: این شرایط تا فردا کمابیش ادامه می‌یابد و برای برخی ساعات وزش باد مؤثر پیش‌بینی می‌شود.

شهبازی تاکید کرد: با تداوم این شرایط در روز جمعه (۲۱ مهرماه) بیشتر ساعات بعدازظهر همراه با وزش باد مؤثر از سمت نواحی غربی  و جنوب غربی خواهد بود.

وی در ادامه از روند کاهشی دما طی روزهای پایانی هفته خبر داد. 

مدیر واحد مدلسازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در پایان گفت: کیفیت هوای تهران در شرایط کنونی با شاخص ۸۱ در شرایط سالم قرار دارد.

منبع: ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر