کد خبر: 30643
A

کشف ۲ تن مواد مخدر در خراسان‌جنوبی

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی از کشف 2300 کیلوگرم انواع مواد مخدر طی ۲۴ ساعته گذشته در شهرهای بیرجند، نهبندان و زیرکوه خبر داد.

کشف ۲ تن مواد مخدر در خراسان‌جنوبی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سردار سرتیپ دوم «مجید شجاع» صبح امروز ۷ آبان در جمع خبرنگاران، گفت: یکی از وظایف عمده نیروی انتظامی، مبارزه بی‌امان با واردکنندگان مواد مخدر است.

وی با اشاره به وظیفه قانونی و شرعی نیروی انتظامی در مبارزه با سوادگران مواد مخدر، گفت: از نظر شرعی طبق دستور رهبر معظم انقلاب به‌عنوان فرماندهی معظم کل قوا و بر اساس تکلیف و وظیفه قانونی، مقابله و برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر در داخل کشور از محوری‌ترین و اولویت‌های نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی با تأکید بر این‌که در راه مقابله با سوداگران مرگ،‌ نیروی انتظامی شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده است، افزود: با تلاش شبانه‌روزی همکاران نیروی انتظامی خراسان‌جنوبی، طی ۲۴ ساعت گذشته و در سه عملیات جداگانه، ‌۲ هزار و ۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.

وی تصریح کرد: از این میزان مواد مخدر 1960 کیلوگرم مرفین و مابقی حشیش، تریاک و هروئین است.

شجاع با بیان این‌که حدود ۲ تن مرفین از یک خودروی حمل گاز در نهبندان کشف شده است، گفت: راننده این خودرو،‌ قصد حمل مواد مخدر به استان های شمال کشور را داشته است.

وی از دستگیری ۱۲ نفر در این عملیات ها خبر داد و گفت: از ابتدای امسال ۲۶ تن انواع مواد مخدر در سطح استان خراسان‌جنوبی کشف شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل از افزایش ۶۰ درصدی برخوردار است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در همین راستا ۴۳ باند قاچاقچی متلاشی و ۶۰۰ دستگاه خودرو کشف و ضبط شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر