کد خبر: 30654
A

تقویت سامانه بارشی از فردا

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از تقویت سامانه بارشی ازفردا (۸ آبان ماه) خبر داد و گفت: در استان‌های کردستان، کرمانشاه، مناطقی از همدان، زنجان و ارتفاعات البرز بارش تشدید می‌شود.

تقویت سامانه بارشی از فردا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، احد وظیفه اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز با گذر امواج تراز میانی از شمال غرب کشور در مناطقی از استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان و گیلان افزایش ابر، رگبار باران گاهی همراه با وزش باد شدید موقتی و رعد و برق پیش‌بینی می شود.

وی افزود: فردا علاوه بر این مناطق با تقویت و گسترش سامانه بارشی، تشدید بارش در استان‌های کردستان، کرمانشاه، مناطقی از همدان، زنجان و ارتفاعات البرز به صورت رگبار باران گاهی همراه با وزش باد شدید موقتی و رعد و برق قابل پیش‌بینی است.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در ادامه گفت: طی دوشنبه شب در البرز مرکزی نیز رشد ابر و رگبار پراکنده باران انتظار می رود.

به گفته وظیفه، طی امروز و فردا به دلیل وزش باد شدید، پدیده گرد و خاک وکاهش دید افقی و کیفیت هوا در مناطقی از شمال غرب وغرب کشور دوراز انتظار نیست.

وی در مورد شرایط جوی تهران اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۸ آبان) کمی ابری در بعدازظهرهمراه با افزایش ابر و بارش پراکنده و وزش باد شدید با بیشینه و کمینه دمای ۲۷ و ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود همچنین تهران در روز سه‌شنبه (۹ آبان ماه) قسمتی ابری به‌تدریج صاف همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۲۵ و ۱۴ درجه سانتیگراد خواهد بود.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر