کد خبر: 30689
A

گرد و خاک مدارس ۶ شهر خوزستان را تعطیل کرد/ ارادات هم تعطیل شدند/ غلظت خاک، ۲۸ برابر مجاز

بر اساس اعلام فرمانداری های شهرهای مختلف استان خوزستان، تاکنون مدارس نوبت صبح شش شهر استان خوزستان تعطیل اعلام شده است.

گرد و خاک مدارس ۶ شهر خوزستان را تعطیل کرد/ ارادات هم تعطیل شدند/ غلظت خاک، ۲۸ برابر مجاز

دیده بان ایران: بر اساس اعلام فرمانداری های شهرهای مختلف استان خوزستان، تاکنون مدارس نوبت صبح شش شهر استان خوزستان تعطیل اعلام شده است.

 

به گزارش مهر؛ در پی وقوع پدیده گرد و غبار در برخی نقاط استان خوزستان، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی پنج شهرستان آبادان، خرمشهر، دشت آزادگان، حمیدیه و هویزه بر اساس دستورالعمل مدیریت بحران با توجه به افزایش غلظت گرد و غبارتعطیل اعلام شد.

بر همین اساس، به دلیل شدت گرد و خاک در آبادان، فرمانداری این شهر تمامی مدارس و دانشگاهها را در دو نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل اعلام کرد. همچنین فرمانداری خرمشهر، مدارس و دانشگاه های این شهر در نوبت بعد از ظهر را نیز تعطیل کرد.

مدارس نوبت ظهر اهواز تعطیل اعلام شد

بر اساس اعلام فرمانداری اهواز، مدارس شهرستان اهواز به دلیل گرد و غبار در نوبت ظهر تعطیل است.

گرد و غبار ادارات آبادان و خرمشهر را تعطیل کرد

 

ایسنا نوشت: در پی وقوع پدیده گرد و غبار در برخی نقاط استان خوزستان، فرمانداری های آبادان و خرمشهر اعلام کردند که ادارات این دو شهرستان امروز تعطیل شده اند.

غلظت گرد و غبار در آبادان به ۲۸ برابر حد مجاز رسید

 

بر اساس اعلام اداره کل حفاظت از محیط زیست استان خوزستان میزان گرد و غبار در شهر آبادان به چهار هزار و ۲۰۰ میکروگرم بر متر مکعب رسید و این امر نشان می دهد که غلظت آن ۲۸ برابر حد مجاز است.

بر همین اساس تا ساعت هفت امروز صبح، میزان گرد و غبار در آبادان چهار هزار و ۲۰۰، در هواز ۲۳۹، در سوسنگرد یک هزار و ۲۴۵، در شادگان یک هزار و ۷۸۵ اعلام شده است.

میزان استاندارد ریزگردها در هوا ۱۵۰ میکروگرم در مترمکعب است.

در زمان حاضر دید افقی در آبادان به ۴۰۰ متر می رسد. رطوبت نسبی هوای آبادان ۶۰ درصد و دمای آن به ۳۷ درجه سانتیگراد می رسد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر