کد خبر: 30834
A
از ابتدای سفر اربعین تا امروز ثبت شد؛

تردد بیش از یک میلیون و ۲۵۰ هزار زائر به سمت عتبات/ ترافیک سنگین و گرد و غبار در مرزهای غربی ایران

رئیس قرارگاه اربعین ناجا گفت: بیش از یک میلیون و ۲۵۰ هزار زائر تا امروز از مرز‌های بین‌المللی مهران، شلمچه و چذابه به سمت عتبات عالیات عزیمت کرده اند.

تردد بیش از یک میلیون و ۲۵۰ هزار زائر به سمت عتبات/ ترافیک سنگین و گرد و غبار در مرزهای غربی ایران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سردار فتحی‌زاده افزود: با نزدیک‌شدن به اربعین حسینی، تردد زوار از این مرزها افزایش خواهد یافت.

وی تاکید کرد: زائرانی که ویزا دریافت نکرده اند به هیچ وجه به مرزها برای خروج از کشور مراجعه نکنند، در غیر این صورت بلافاصله به داخل کشور عودت داده می‌شوند.

رئیس قرارگاه اربعین ناجا با اشاره به ظرفیت 150 هزار خودرویی پارکینگ‌های شهر مهران گفت: با توجه به حجم تردد زائران، ظرفیت پارکینگ های این شهر تا یکی دور روز آینده تکمیل خواهد شد.

سردار فتحی‌زاده افزود: تردد زوار اکنون بصورت شبانه روز انجام می‌شود و زائرانی که ویزا گرفته اند برای خروج از مرز حداکثر به یک دقیقه زمان نیاز دارند.

وی گفت: وجود ریزگردها در منطقه مهران موجب کاهش دید و بروز پدیده گردوغبار شده است که البته پیش‌بینی می شود تا 2 روز آینده با بارش باران وضعیت جوی این منطقه بهبود پیدا کند.

رئیس قرارگاه اربعین ناجا افزود: هم اکنون محورهای مواصلاتی مرز مهران شاهد ترافیک پرحجم است و انبوه جمعیت در حال ورود به شهر مهران برای عبور از مرز هستند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر