کد خبر: 30997
A

یک عضو فراکسیون امید: راهپیمایی اربعین نماد همبستگی و انسجام مسلمانان است

یک عضو فراکسیون امید مجلس گفت: برگزاری مراسم اربعین نماد همبستگی، وحدت و انسجام مسلمانان است و اگر چنین اموراتی به مردم واگذار شود به بهترین نحو آن را انجام می دهند.

یک عضو فراکسیون امید: راهپیمایی اربعین نماد همبستگی و انسجام مسلمانان است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، احمد بیگدلی با تاکید بر اینکه «فرهنگ کربلا و هدف قیام امام حسین (ع) در عاشورا در بین تمامی مسلمانان و ایرانیان جایگاه خاصی دارد» گفت: مراسم راهپیمایی اربعین حسینی نماد همبستگی مسلمانان بالاخص شیعیان جهان است که از طریق راهپیمایی، وحدت و انسجام را به جهانیان نشان می دهند.

این نماینده مجلس افزود: در هر جایی که انجام امور را به مردم واگذار کرده‌ایم و مردم مجریان آن بوده‌اند شاهد چنین حرکاتی بوده‌ایم و به بهترین نحو و با شور و شوق و انسجام انجام پذیرفته است.

این عضو فراکسیون امید مجلس افزود: اگر ما مسئولان در کنار مردم بتوانیم اتحاد و انسجام ایرانیان را ثابت کنیم پیام امام حسین و یارانش را هم ثابت کرده ایم.

نماینده مردم خدابنده در مجلس در ادامه بیان کرد: حضور مسئولان در چنین مراسم‌هایی اگر به خاطر منافع خودشان و نه مسائل سیاسی و حزبی باشد، همان هدف پاکی خواهد بود که مقدس است و نشان دهنده حضور مسئولان در کنار مردم و با مردم است و اگر غیر از این باشد که امیدواریم هدفی غیر از این نداشته باشند.


منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر