کد خبر: 31345
A

جلسه مشترک مجمع نمایندگان استان تهران و استاندار برگزار شد/بررسی آسیب های استان

جلسه مشترک مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی و استاندار تهران به منظور شناسایی هرچه بیشتر آسیب های این استان برگزار شد.

جلسه مشترک مجمع نمایندگان استان تهران و استاندار برگزار شد/بررسی آسیب های استان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، از خانه ملت، مجمع نمایندگان استان تهران در جلسه مشترک با استاندار تهران که با حضور پروانه مافی برگزار شد به بررسی مشکلات استان و راه های برطرف کردن آن پرداختند.
پروانه مافی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر و رئیس کمیسیون درآمدهای پایدار شهرداری ها در مجلس شورای اسلامی در این دیدار ضمن ابراز خرسندی نسبت به برگزاری این نشست موارد مدنظر خود نسبت به مشکلات استان تهران و راه حل برون رفت از آن را بیان نمود.
مافی در این نشست مطالبی را عنوان کرد که به شرح زیر است:
١- رهیافت های توسعه. استان تهران نیازمند عزم ملی و ایجاد قانونی ویژه برای اداره استان پایتخت است به مانند تجارب جهانی درخصوص مسکو، توکیو، هانوی، واشینگتن و شهرهای پرجمعیت دنیا برای حصول به این امر ضمن احیاء طرح مجموعه شهری تهران و بر اساس فصل هفتم و هشتم سند آمایش استان که می بایست توسط سازمان برنامه و بودجه استان انجام گیرد می توان طرح اداره بهینه استان پایتخت انجام گیرد.
٢- ارتقاء کلیه ادارات استان تهران در سطح معاونت ویژه اداره استان پایتخت در وزارتخانه ها و سازمان های ملی و به تبع آن ارتقاء سطح استاندار تهران به معاون رئیس جمهوری
٣- ایجاد نظام درآمد و هزینه ویژه استان تهران به عنوان یک نظام مستقل از بودجه سنواتی
٤- تشکیل جلسه با رئیس جمهوری در راستای سفر پیشین وی به استان تهران درخصوص موضوعات متعدد اداره امور استان و حتی طرح موضوع در جلسه سران قوا
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر