کد خبر: 31360
A

هیات های مذهبی خراسان شمالی با شرکت های مسافربری قرارداد منعقد کنند

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: هیات های مذهبی در سریع ترین زمان ممکن نسبت به عقد قرار داد با شرکت های مسافربری و تامین ناوگان مورد نیاز برای جابه جایی زائران امام رضا(ع) اقدام کنند و این امر را به فرصت دیگر موکول نکنند.

هیات های مذهبی خراسان شمالی با شرکت های مسافربری قرارداد منعقد کنند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سعید سبحانی شنبه در جلسه ستاد شئونات فرهنگی با ذکر اینکه 90 درصد از اتوبوس ها برای خدمت زائران اربعین حسینی بکارگرفته شده اند اظهارکرد: ثبت نام در شرکت ها می تواند به ما در برنامه ریزی برای تامین ناوگان مورد نیاز کمک کند و در صورت نیاز به ناوگان، می توان از ظرفیت های سایر استان ها استفاده کرد.
وی اضافه کرد: این اداره کل آمادگی لازم برای ارائه خدمات جابه جایی زائران امام رضا(ع) در این استان به مشهد مقدس را دارد.
سبحانی در ادامه گفت: در 28 ماه صفر سال گذشته، طی سه روز، 15 هزار و 600 مسافر با 511 اتوبوس و مینی بوس از این استان به مشهد مقدس اعزام شدند.
وی اضافه کرد: امسال چهار هزار و 280 زائر اربعین حسینی نیز از این استان توسط حمل و نقل عمومی به مرز چذابه و مهران منتقل شدند.
وی با بیان اینکه مرز چذابه و مهران، به عنوان مرز خروجی زائران اربعین حسینی (ع) این استان تعیین شده است افزود: این زائران توسط 102 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی شامل 96 دستگاه اتوبوس و 6 دستگاه مینی بوس به مرز جابه جا شده
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر