کد خبر: 31411
A

طرح دو فوریتی برای اصلاح قانون دخانیات به مجلس ارائه می شود

نماینده مردم کرج،اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح دو فوریتی برای اصلاح قانون دخانیات این هفته به مجلس ارائه می شود.

طرح دو فوریتی برای اصلاح قانون دخانیات به مجلس ارائه می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، محمدجواد کولیوند شامگاه شنبه در دیدار مردمی نمایندگان مجلس در مسجد الزهراء (س )فردیس برگزار شد، افزود: قرار است مقدمات این اصلاحیه با نظر کارشناسان مرکز پژوهش های مجلس، دستگاه قضایی ، نیروی انتظامی و وزارت بهداشت و درمان انجام شود.
وی در خصوص طرح تصفیه خانه فاضلاب شهری شهرستان فردیس گفت: تفاهمنامه واگذاری زمین برای احداث این تصفیه خانه با کمیته امداد منعقد شده است.
کولیوند با بیان اینکه فردیس فاقد تصفیه خانه فاضلاب است ، افزود: برای اجرای طرح فاضلاب شهری این شهرستان حدود یکهزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است .
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه تا پیش از این ، اموات شهرستان فردیس درآرامستان شهرستان ملارد تدفین می شدند،گفت: سال گذشته مجموعه آرامستان علی ابن ابی طالب (ع) به وسعت 200 هکتار در ماهدشت کلنگ زنی شد که قرار است از آن به عنوان آرامستان جنوب استان البرز استفاده شود.
وی ادامه داد: شهرهای فردیس، ملارد، صفادشت، ماهدشت، محمدشهر، مهرشهر، اشتهارد و نظرآباد می توانند از ظرفیت آرامستان جدید استفاده کنند.
نماینده مردم کرج، اشتهارد، فردیس و آسارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه 500 هکتار در کنار آرامستان علی ابن ابی طالب (ع ) برای زمان خاص اختصاص یافته است، گفت: این 500 هکتار برای حوادث غیرمنتظره مانند زلزله پیش بینی شده است.
وی درخصوص ساختار مدیریت شهری فردیس اظهار داشت: سازمان های زیرمجموعه مانند اتوبوسرانی، تاکسیرانی،آتش نشانی،میادین،فضای سبز و غیره باید در شهرداری فردیس شکل بگیرد.
نماینده مردم کرج،اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرداری فردیس با کمبود درآمد مواجه است و باید دراین زمینه چاره جویی کند.
وی در بخش دیگراز سخنانش با اشاره به اهمیت استقلال دستگاه ها و ادارات در شهرستان فردیس، گفت:
قرار است در آینده نزدیک آموزش پرورش فردیس از کرج مستقل شود هرچند ردیف اعتباری ندارد.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر