کد خبر: 31618
A

دستور ویژه مدیرعامل تامین اجتماعی برای خدمت رسانی به آسیب دیدگان زلزله غرب کشور

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با صدور دستوری به مدیران بیمه ای و درمانی استان های غربی کشور بر لزوم تسریع خدمت رسانی به آسیب دیدگان از زلزله تاکید کرد.

دستور ویژه مدیرعامل تامین اجتماعی برای خدمت رسانی به آسیب دیدگان زلزله غرب کشور
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، از سازمان تامین اجتماعی، سیدتقی نوربخش ضمن تسلیت به مصیبت دیدگان زلزله غرب کشور و طلب شفای عاجل برای مصدومان این حادثه، افزود: استفاده از ظرفیت مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی برای خدمت رسانی به مجروحان اولین و مهمترین اولویت برای کاستن از آلام و مشکلات مردم مناطق زلزله زده است.
وی همچنین برقراری مستمری بازماندگان بیمه شدگان متوفی و همچنین برقراری کمک هزینه ایام بیماری برای حادثه دیدگان را از وظایف مهم واحدهای بیمه ای سازمان تأمین اجتماعی برشمرده و دستور تسریع در انجام این تعهد سازمان تامین اجتماعی در قبال ذی نفعان را صادر کرده است.
نوربخش همچنین بر لزوم سرکشی از کارگاه های آسیب دیده از زلزله و برقراری مقرری بیمه بیکاری برای واجدین شرایط در این کارگاه ها تاکید کرده است.
به گزارش ایرنا شب گذشته در فاصله ساعت 21 تا 22 مناطق مرزی غرب کشور دو بار لرزید که زلزله دوم به بزرگی 7.3 ریشتر بود؛ در اثر این زمین لرزه مسیر ارتباطی سرپل ذهاب مسدود و خسارات زیادی به این مناطق بویژه روستاهای قصرشیرین، ازگله، تازه آباد، ثلاث باباجانی و سرپل ذهاب وارد شد که در این میان تعدادی از هموطنان کشته شده اند. همچنین در همین زمان زلزله ای در منطقه کردستان عراق هم روی داد و حتی این زلزله بیشتر مناطق کشور ایران و کشورهای همجوار را هم لرزاند.
براساس اعلام سازمان پزشکی قانونی کشور، در پی وقوع زلزله 7.2 ریشتری شب‌گذشته در مرز ایران و عراق، تاکنون 207 جسد توسط پزشکی قانونی استان کرمانشاه معاینه و برای آنان جواز دفن صادر شده است.
اجتمام ** 7268 ** 1418
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر