کد خبر: 31798
A

اقتدار ایران اسلامی را مدیون جانفشانی شهدا هستیم

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس استان گیلان گفت: اقتدار و عزت ایران اسلامی را مدیون جانفشانی و پایمردی شهدا هستیم و فرهنگ ایثار و شهادت باید بیش از این در جامعه ترویج یابد.

اقتدار ایران اسلامی را مدیون جانفشانی شهدا هستیم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حجت الاسلام غلامحسن تسخیری غروب دوشنبه در یادواره 166 شهید آستارا در مصلی این شهر افزود: رمز بقا و ماندگاری مسلمانان، گام برداشتن در مسیر ولایت است و شهدا این راه پرنور را انتخاب کرده و جاودانه شدند.
وی اضافه کرد: مسیر شهادت ادامه دارد و به برکت جانفشانی شهدایی نظیر محسن حججی، مرز دفاع از ارزش های اسلامی گسترش یافته است.
تسخیری اظهار کرد: سربلندی ما در سوریه و عراق به خاطر ایستادگی بر مواضع انقلابی امام راحل و رهبر معظم انقلاب است و هدف اصلی همه ما آزاد کردن اسلام از بند توطئه های دشمنان است.
وی با بیان اینکه دشمنان اتحاد و همدلی مردم ایران را نمی توانند از بین ببرند، تصریح کرد: سخنان رئیس جمهوری آمریکا علیه ایران، باعث اتحاد مردم ما شد و صاحبان تفکرات سیاسی کشور از هر جناح و حزبی، علیه او موضع گرفتند.
تسخیری بر لزوم ترویج و نهادینه کردن فرهنگ شهادت در جامعه تاکید و اظهار کرد: رمز ثبات و بقای نظام اسلامی در گرو تحقق این اصل مهم است.
اجرای سرود توسط گروه سرود نسیم قدر، شعرخوانی قاسم صرافان و محمد رضا گلدسته از شاعران برجسته و مداحی محمد باقر منصوری از بخش های متنوع این آئین بود.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و 166 شهید را به نظام جمهوری اسلامی تقدیم کرده است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر