کد خبر: 31852
A

قائم مقام کمیته امداد گیلان: از مهارت مددجویان برای اشتغال آنان استفاده شود

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان گفت: باید از مهارت ها و امکانات مددجویان برای ایجاد اشتغال و درآمد آنها استفاده شود و این امر، به توانمندسازی و استقلال اقتصادی جامعه هدف کمک خواهد کرد.

قائم مقام کمیته امداد گیلان: از مهارت مددجویان برای اشتغال آنان استفاده شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حسین جهانگیری در آئین معارفه سرپرست کمیته امداد امام (ره) آستارا در فرمانداری این شهرستان افزود: بسیاری از طرح‌های اقتصادی با حداقل امکانات و اعتبارات، قابل اجراست و می‌توان برای اجرای آنها از امکانات و مهارت‌های مددجویان برای توانمندی آنان استفاده کرد.
فرماندار آستارا نیز در این آئین گفت: موفقیت کمیته امداد امام (ره) در توانمندسازی و کاهش مددجویان است و باید میزان وابستگی مددجویان به کمک‌ها کاهش یابد و توفیق در این امر، نشانه توانمندی جامعه هدف خواهد بود.
یونس رنجکش ادامه داد: مددجویان باید در قبال دریافت تسهیلات و مشاوره های لازم، برای ورود به بازار کسب و کار راهنمایی شوند و از طرح ها و برنامه های کمیته امداد جهت توانمندسازی مددجویان این شهرستان حمایت می کنیم.
وی از کمیته امداد امام (ره) آستارا خواست برای خدمات رسانی به مددجویان و توانمندسازی آنان، برنامه ریزی جامع داشته باشد.
در ادامه این جلسه بهرام تسلی نیا به عنوان سرپرست کمیته امداد امام (ره) آستارا معرفی و از زحمات رحمت الله رجبی مدیر قبلی این نهاد قدردانی شد.
چهار هزار و 700 نفر در قالب 2 هزار و 601 خانوار در آستارا تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) هستند.
این شهرستان با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر