کد خبر: 31868
A

رئیس انجمن مراقبت های ویژه آمریکا:آماده همکاری داوطلبانه به مناطق زلزله زده هستیم

رئیس انجمن مراقبت های ویژه آمریکا در نامه ای خطاب به رئیس انجمن مراقبت های ویژه ایران برای همکاری داوطلبانه به مناطق زلزله زده غرب کشور اعلام آمادگی کرد.

رئیس انجمن مراقبت های ویژه آمریکا:آماده همکاری داوطلبانه به مناطق زلزله زده هستیم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، از سازمان نظام پزشکی، در متن پیام همدردی روف کلنپل رئیس انجمن مراقبتهای ویژه آمریکا آمده است: بنده از طرف انجمن مراقبت های ویژه آمریکا در حالی این نامه را می نویسم که شما همچنان در حال ارزیابی اثرات زلزله دیروز در ایران و عراق و تلاش برای فراهم کردن امکانات مورد نیاز برای افراد به شدت آسیب دیده و مجروحان هستید.
کلنپل می افزاید: گزارشات حاکی از آن است که در زلزله ای که با وسعت 7،3 ریشتر در مرز ایران و عراق به وقوع پیوسته است، میزان تلفات پس از رسیدن تیم های جستجو و نجات به مناطق دور از دسترس در حال افزایش است.
در بخش دیگری از این نامه آمده است، بیمارستان اصلی در سر پل ذهاب ایران به شدت دچار آسیب دیدگی شده است و توانایی خدمت رسانی به صدها نفری که برای درمان به این بیمارستان مراجعه کرده اند، ندارد.
وی ادامه می دهد، ما همچنان به نظارت بر وضعیت ادامه می دهیم و اگر اطلاعاتی برای اشتراک گذاری و درخواست همکاری از قبیل منابع و افراد داوطلب برای امداد رسانی دارید با ایمیل انجمن مکاتبه کنید.
به گزارش ایرنا، یکشنبه شب گذشته در فاصله ساعت 21 تا 22 مناطق مرزی غرب کشور دو بار لرزید که زلزله دوم به بزرگی 7.3 ریشتر بود؛ در اثر این زمین لرزه مسیر ارتباطی سرپل ذهاب مسدود و خسارات زیادی به این مناطق بویژه روستاهای قصرشیرین، ازگله، تازه آباد، ثلاث باباجانی و سرپل ذهاب وارد شد که در این میان تعدادی از هموطنان کشته شده اند.
همچنین در همین زمان زلزله ای در منطقه کردستان عراق هم روی داد و حتی این زلزله بیشتر مناطق کشور ایران و کشورهای همجوار را هم لرزاند.
براساس آمارها، تاکنون 430 نفر از هموطنان در استان کرمانشاه به ویژه در مناطق سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی جان خود را از دست دادند و براساس آمار وزارت بهداشت نیز تاکنون هفت هزار و 500 نفر مصدوم شده اند.
اجتمام ** 7268 ** 1418
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر