کد خبر: 31884
A

هاشمی: 3 معاون بازنشسته شهردار در سمت خود باقی می‌مانند

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه طبق استعلام‌های انجام شده معاونان شهردار هم‌رده با معاونان وزیر هستند، تاکید کرد: بر این اساس 3 معاون بازنشسته شهردار در سمت‌های خود باقی می مانند.

هاشمی: 3 معاون بازنشسته شهردار در سمت خود باقی می‌مانند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، محسن هاشمی در پایان بیست و دومین جلسه علنی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نامه‌ای که اخیراً شهردار تهران به شورای شهر ارسال کرده در پاسخ به تذکر علیخانی است، افزود: موضوع درباره سه معاون بازنشسته شهرداری تهران است که بر اساس استعلامی که از نهادهای بالادستی انجام شده، شهردار هم‌رده با وزیر و معاونان آن نیز هم‌رده با معاونان وزیر هستند .
هاشمی گفت: بنابراین معاونان شهردار می‌توانند در سمت‌های خود مشغول به فعالیت باشند.
وی با اشاره به جلساتی موسوم به صبحانه های کاری اعضای شورا با شهردار که هر 2 هفته یکبار برگزار می شود، گفت: در صبحانه کاری امروز مقرر شد تا شهردار تهران سه روز زودتر انتصاب‌هایی که در حال انجام است را به اعضای شورای شهر اعلام کند.
هاشمی ادامه داد: اعضای شورای شهر تهران در این جلسات موضوعات مختلفی از جمله حضور معاونین در جلسات شورا، انتصابات و بازنشستگان مباحثی را مطرح کردند و حرف‌ها به صورت رک زده شد و شهردار تهران نیز رک پاسخ داد.
رئیس شورای شهر تهران در مورد مصوبات امروز شورا نیز گفت: زلزله غرب کشور جلسه امروز را نیز تحت‌الشعاع قرار داده بود و درباره کمک‌هایی توسط شهرداری تهران نیز بحث‌هایی مطرح شد.
وی افزود: در جلسه امروز مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تهران نیز حضور پیدا کرد و گزارشی را ارائه داد و 9 نفر از اعضای شورای شهر نیز درباره موضوع آب و فاضلاب در تهران مباحثی را مطرح کردند.
وی ادامه داد: قرار شد سهام شهرداری تهران نیز در شرکت آب و فاضلاب تهران مشخص شود تا شهرداری هم عضوی از هیأت مدیره این شرکت باشد.
هاشمی تاکید کرد: در این جلسه الزامات تدوین بودجه سال 97 شهرداری تهران نیز مطرح شد و پیشنهاداتی در این باره ارائه دادند.
رئیس شورای شهر تصریح کرد: اعضای شورای شهر تهران در کمیسیون برنامه و بودجه حضور پیدا کردند و مباحثی از جمله درآمدهای پایدار نیز مطرح شد که بر اساس پیشنهاد آقای الویری درآمدهای پایدار شهرداری تهران از 25 درصد به 40 درصد افزایش یافت و امروز نیز این طرح با 19 رأی به تصویب رسید.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر