کد خبر: 31929
A

رضایت آسیب دیدگان سرپل ذهاب از روند خدمات درمانی در بیمارستان

مردم و خانواده های آسیب دیده در زلزله سرپل ذهاب از خدمات نیروهای بهداشت و درمان در واحدهای درمانی مستقر در محوطه بیمارستان شهدای این شهر رضایت دارند.

رضایت آسیب دیدگان سرپل ذهاب از روند خدمات درمانی در بیمارستان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، با توجه به اینکه ساختمان بیمارستان شهدای سرپل ذهاب تخریب شده و قابل استفاده نیست، نیروهای بهداشت و درمان، جمعیت هلال احمر و ارتش اقدام به برپایی بیمارستان صحرایی در محوطه این بیمارستان کرده اند.
هر چند دقیقه یکبار آمبولانس های اورژانس مصدومان زلزله در نقاط مختلف شهر و روستاهای اطراف سرپل ذهاب را به این بیمارستان صحرایی منتقل می کنند.
چادرهای مختلف برای خدمات دهی به مصدومان برپا شده و هر کدام به کار درمانی خاصی مشغول هستند.
بیمارستان سیار 50 تختخوابی دانشگاه علوم پزشکی کردستان نیز با کادری مجرب در محوطه بیمارستان شهدا برای درمان مصدومان مستقر شده اند.
با چند تن از مصدومان و خانواده های آنان که صحبت کردیم اغلب از وضعیت و خدمات درمانی اظهار رضایت داشتند.
آنان تنها مشکل آسیب دیدگان را کمبود چادر، نان، غذا و پتو عنوان کردند و خواستار توزیع مناسب امکانات توسط نیروهای امدادی شدند.
زمین لرزه ای به بزرگی 7.3 دهم ریشتر در ساعت 21 و 48 دقیقه و 16 ثانیه شامگاه یکشنبه استان های غربی کشورمان را لرزاند که تاکنون 530 کشته و 7460 مصدوم داشته است.
مرکز وقوع این زمین لرزه استان کرمانشاه حوالی ازگله در طول جغرافیایی 45.9، عرض جغرافیایی 34.84 و عمق 11 کیلومتری زمین بود.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر