کد خبر: 31956
A

رئیس فراکسیون بانوان مجلس: ایران از تبادل فرهنگی و گسترش مراودات با سوئد استقبال می کند

پروانه سلحشوریرئیس فراکسیون بانوان مجلس از تبادل فرهنگی و گسترش مراودات ایران و سوئد استقبال کرد و گفت: ما از هرگونه فعالیت در راستای توسعه و گسترش مراودات فرهنگی و اقتصادی و انتقال تجربیات در حوزه زنان با کشور سوئد استقبال و حمایت می کنیم.

رئیس فراکسیون بانوان مجلس: ایران از تبادل فرهنگی و گسترش مراودات با سوئد استقبال می کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، پروانه سلحشوری روز سه شنبه در دیدار خانم الریکا انگستروم، مسئول برنامه های آموزش و تربیت مدیر و کارآفرینی بخش روابط بین الملل سازمان فرهنگی سوئد ضمن ابراز ناخرسندی از سطح پایین مراودات پارلمانی ایران و سوئد گفت: امیدواریم با گفت وگوی بیشتر نمایندگان پارلمان های دو کشور شاهد تقویت و ارتقاء سطح مناسبات پارلمانی ایران و سوئد باشیم.
رئیس فراکسیون بانوان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش پررنگ زنان در تحولات اجتماعی، سیاسی و فرهنگی و اقتصادی جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: راهبرد جمهوری اسلامی ایران توانمندسازی و افزایش حضور زنان در حوزه های مختلف است و در این راستا مجلس شورای اسلامی از تمام ظرفیت های قانونی خود استفاده می نماید.
وی افزود: حضور زنان کارآفرین در سطوح مختلف جامعه برای ما اهمیت دارد و ارتقای مشارکت اقتصادی زنان از جمله اهدافی است که نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صدد تحقق بیشتر آن در سطح جامعه هستند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به مشارکت موثر زنان در امور سیاسی در کشورمان اشاره کرد و ادامه داد: زنان سهم بسزایی در امور سیاسی جامعه ایران دارند و در سطوح مختلف نهادهای سیاسی مدنی ایران نقش موثر ایفا می کنند.
وی از تبادل فرهنگی و گسترش مراودات دو کشور استقبال و تاکید کرد: ما از هرگونه فعالیت در راستای توسعه و گسترش مراودات فرهنگی و اقتصادی و انتقال تجربیات در حوزه زنان با کشور سوئد استقبال و حمایت می کنیم.
خانم الریکا انگستروم مسئول برنامه های آموزش، تربیت مدیر و کارآفرینی بخش روابط بین الملل سازمان فرهنگی سوئد نیز از همکاری و تعامل دو کشور در حوزه زنان استقبال کرد و خواهان ارتقاء سطح مناسبات آموزشی، تربیتی و کارآفرینی بین دو کشور شد
وی بیان کرد: سوئد آماده همکاری و تعامل در زمینه آموزش، تربیت و کارآفرینی با ایران است و از تبادل همکاری های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بین دو کشور حمایت کرد.
در این جلسه که خانم هلنا سالگند سفیر سوئد در تهران نیز حضور داشت، در خصوص نحوه همکاری دو کشور درباره توانمندسازی زنان و روابط پارلمانی فیمابین با پروانه سلحشوری گفت و گو کرد.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر