کد خبر: 32052
A

توانمندسازی محرومان مهمترین وظیفه کمیته امداد است

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: توانمندسازی محرومان مهمترین وظیفه این نهاد است لذا در این زمینه با روحیه جهادی تلاش می کنیم تا شاهد تحقق این هدف باشیم.

توانمندسازی محرومان مهمترین وظیفه کمیته امداد است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، یحیی صادقی عصر سه شنبه در نشست معارفه مدیر جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان عنبرآباد افزود: توانمندسازی محرومان یک اصل در این نهاد است که همه ما باید به این سمت برویم.
وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد باید خارج از حاشیه ‌ها رسالتش را دنبال کند و به دنبال محرومیت ‌زدایی باشد زیرا اکنون جامعه درگیر جنگ اقتصاد و فقر است لذا باید با همدلی و همکاری در راستای رفع محرومیت تلاش کنیم.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان با اشاره به حادثه تلخ زلزله کرمانشاه گفت: در زمینه مقاوم ‌سازی منازل و پیشگیری از خسارتهای احتمالی باید برنامه ریزی و تلاش کنیم تا در صورت بروز حادثه خسارت به حداقل برسد.
فرماندار عنبرآباد در ادامه این نشست گفت: ارائه 110 میلیارد میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی و 50 میلیارد ریال در بخش مسکن از خدمات مهم ریاست سابق کمیته امداد عنبرآباد در طول چهار سال دوره مدیریتی وی بوده که جای تقدیر دارد.
محمد حجتی افزود: خدمت به مردم بویژه مستمندان یک عبادت است لذا مدیران کمیته امداد که چنین توفیقی نصیبشان شده همواره در حال عبادت هستند.
در پایان این نشست از زحمات علی رئیسی به عنوان رئیس سابق کمیته امداد عنبرآباد تجلیل و اسماعیل امیری به عنوان مدیر جدید کمیته امداد این شهرستان معرفی شد.
مرکز شهرستان عنبرآباد در فاصله 260 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر