کد خبر: 32056
A

از همدردی ورزشکاران و مربیان تا حراج مدال طلای المپیک

پس از وقوع زمین لرزه 7.3 ریشتری یکشنبه شب کرمانشاه، جامعه ورزش کشور نیز همدری خود را با مردم زلزله زده این دیار ابراز کردند که از جمله آن ها می توان به صدور پیام های تسلیت ورزشکاران و مربیان و همچنین حراج مدال طلای المپیک توسط وزنه بردار کرمانشاهی اشاره کرد.

از همدردی ورزشکاران و مربیان تا حراج مدال طلای المپیک
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، علی دایی آقای گل فوتبال جهان و سرمربی تیم فوتبال سایپا، جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی، برانکو ایوانکویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، وینفرد شفر سرمربی و بازیکنان استقلال از جمله فوتبالی هایی بودند که نسبت به زلزله استان کرمانشاه واکنش نشان دادند.
مدیران، بازیکنان و کادر فنی تیم های استقلال و پرسپولیس نیز 2 هزار تخته پتو و چادر را به هموطنان زلزله زدگان کرمانشاهی اهدا کردند.
همچنین محمد بنا سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی ایران نیز در پستی اینستاگرامی کشته شدن تعدادی از هموطنان کرمانشاهی را تسلیت گفت.
از سوی دیگر اعضای تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی نیز اعلام کردند برای دیدار با زلزله زدگان به کرمانشاه سفر می کنند.
کشتی گیران همچنین برخی اقلام مورد نیاز زلزله زدگان را که از دیروز از سوی مردم به فدراسیون کشتی و قهرمانان ملی ارائه شده است را در میان زلزله زدگان توزیع می‌کنند.
کیانوش رستمی وزنه بردار کرمانشاهی و دارنده مدال طلای المپیک 2016 ریو نیز ضمن ابراز همدری با همشهریانش مدال طلای خود را برای کمک به مردم زلزله زده به حراج گذاشت.
کیمیا علیزاده دارنده مدال برنز تکواندو المپیک 2016 نیز کمک‌های غیرنقدی مردم و خودش را به مسعود حجی زواره تکواندوکار کرمانشاهی رساند تا به دست زلزله زدگان برساند.
وزیر ورزش و جوانان نیز روز پس از زلزله در تماسی تلفنی با مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه خواست تا تمامی امکانات این اداره کل نظیر سالن و زمین های چمن برای اسکان در اختیار زلزله زدگان قرار گیرد.
زلزله یکشنبه شب کرمانشاه که تاکنون بیش از 430 کشته و بالغ بر هفت هزار و 660 زخمی برجا گذشته به هفت شهرستان و یک هزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده که از جمله آن می توان به تخریب کلی 12 هزار واحد مسکونی و آسیب دیدگی بیش از 15 هزار واحد دیگر اشاره کرد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر