کد خبر: 32058
A

6 پزشک متخصص جدید به کادر بیمارستان زینبیه خورموج بوشهر افزوده شد

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتی استان بوشهر گفت:با پیگیری‌های صورت گرفته 6 پزشک متخصص جدید به کادر درمانی بیمارستان زینبیه (س) شهر خورموج مرکز این شهرستان افزوده شد.

6 پزشک متخصص جدید به کادر بیمارستان زینبیه خورموج بوشهر افزوده شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، دکتر اصغر بحرانی روزچهارشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: این پزشکان متخصص در رشته‌های داخلی، قلب و عروق، زنان و زایمان، بیهوشی، رادیولوژی و اعصاب و روان فعالیت می کنند.
وی با تقدیر از مساعدت رئیس و معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در جذب این متخصصان بیان کرد: با پیوستن این پزشکان شمار متخصصان کادر درمانی بیمارستان زینبیه (س) خورموج به 19 تن رسیده است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی به نیاز مبرم شهرستان به متخصصن چشم و ارتوپدی اشاره کرد و افزود: همه تلاش خود را برای جذب متخصصان چشم و ارتوپدی بکار بسته ایم و با وجود اهتمام رئیس و معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به دلیل شمار کم سهمیه اختصاص‌یافته به این استان در این 2 رشته تخصصی، این تلاش‌ها تا کنون بی‌نتیجه مانده است.
بخرانی ادامه داد: رایزنی‌ها و اقدامات لازم برای جذب این متخصصان که نیاز مبرم مردم شهرستان دشتی و شهرستان های همجوار است، همچنان ادامه دارد.
شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی با 86 هزار نفر جمعیت در 80 کیلومتری حنوب بوشهر واقع است.
**
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر