کد خبر: 32271
A

'جلال گلخنی' شهردار جدید زواره شد

جلال گلخنی چهارشنبه طی آئینی با حضور مسئولان شهرستان اردستان به جای محمد صادقی به عنوان شهردار جدید زواره معارفه شد.

'جلال گلخنی' شهردار جدید زواره شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، معاون مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان در این آئین گفت: اشتغالزایی یکی از کارهای مهم شهرداری است چرا که بر اساس سرشماری سال 1395 نزدیک به 85 درصد مردم در شهرها سکونت دارند و از این رو باید شهرداری ها به اشتغال و توسعه زیرساخت های شهری توجهی ویژه داشته باشند.
'جعفر رضا شهرضا' افزود: سرانه بودجه شهرداری اصفهان 10 میلیون ریال و سرانه شهرداری زواره سه میلیون و 600 هزار ریال است که این رقم باید به 72 میلیون ریال افزایش یابد.
او با بیان اینکه شهرداری زواره با 64 سال پیشینه نتوانسته به جایگاه مناسبی در توسعه شهری برسد، عنوان کرد: خواسته های مردم از شهرداری ها بار سنگینی است که نیازمند همراهی سایر مجموعه ها می باشد و باید در کنار درآمدزایی، هزینه ها به نحوی مدیریت شود تا رضایت مردم جلب را کند.
فرماندار اردستان نیز در این آئین واگذاری اداره امور به مردم از طریق اجرای قانون شوراها را یکی از رویدادهای مهم، در خور توجه و نماد مردم سالاری در نظام اسلامی ایران عنوان کرد.
علیرضا غیور بیان کرد: یکی از مهمترین اختیارهای شوراهای اسلامی تعیین شهرداران است که وظیفه اداره شهر را برعهده داشته و باید توسعه زیرساخت ها و خدمت به مردم را سرلوحه کار قرار دهند.
نماینده اردستان در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه گفت: شهرداری با همکاری سایر مجموعه ها باید با فعال کردن تورهای گردشگری، کویر نوردی و خدمات دهی بیشتر به مردم زمینه اشتغالزایی و توسعه شهر را فراهم سازد.
حجت الاسلام سید صادق طباطبائی نژاد، زواره را از افتخارهای شهرستان اردستان عنوان کرد و گفت: نام این خطه در زمینه های گوناگون در کشور پرآوازه است و نیازمند توجه بیشتر مسئولان شهرداری و شهرستان به توسعه این شهر و به ویژه ایجاد شغل می باشد.
شهر زواره با 9 هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان اردستان می باشد؛ این شهرستان با نزدیک به 43 هزار نفر جمعیت در فاصله 118 کیلومتری شمال شرق اصفهان واقع است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر