کد خبر: 32285
A

کمک اصناف گلستان به زلزله زدگان غرب کشور

رئیس سازمان صنعت؛ معدن و تجارت گلستان گفت که جمعی از صاحبان واحدهای تولیدی و بازاریان استان بیش از 5 کامیون حامل اقلام موردنیاز زلزله زدگان را به غرب کشورمان ارسال کردند.

کمک اصناف گلستان به زلزله زدگان غرب کشور
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حسینقلی قوانلو چهارشنبه در نشستی با رسانه ها اظهار کرد: این اقلام شامل آب معدنی، مواد غذایی، پتو و آب میوه بوده که به مناطق زلزله زده فرستاده شد.
وی اضافه کرد: علاوه براین یکی از واحدهای تولیدی بندرگز 200 میلیون ریال وجه نقد را برای خرید پتو اختصاص داده و برخی از صاحبان واحدهای صنعتی گلستان دارای نمایندگی فروش در کرمانشاه نیز به منظور شتاب در دسترسی زلزله زدگان به اقلام موردنیاز، از کرمانشاه اقدام به تهیه کالا کرده اند.
قوانلو همچنین از تهیه بخشی از آب معدنی موردنیاز زلزله زدگان توسط اعضای اتحادیه خبازان گلستان و آماده بارگیری توسط دو دستگاه تریلی برای حمل به مناطق زلزله زده کرمانشاه خبر داد.
وی افزود: کار جمع آوری و ارسال اقلام مورد نیاز زلزله زدگان از سوی صاحبان واحدهای تولیدی و بازاریان استان به صورت خود جوش همچنان ادامه دارد.
به گزارش ایرنا زمین لرزه شدیدی ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 با قدرت 7.3 ریشتر در ژرفای 9 و 33 کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب ایران را لرزاند.
این زمین لرزه با بیش از 200 پس لرزه دست کم 432 کشته و 9388 مصدوم داشته است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر