کد خبر: 32445
A

معاون استاندار یزد:فرمانداری ها برای اجرای طرح سلامت دختران روستایی همکاری کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد گفت: دهیاری ها و فرمانداری ها برای اجرای طرح سلامت دختران روستایی حداکثر همکاری را در استان داشته باشند.

معاون استاندار یزد:فرمانداری ها برای اجرای طرح سلامت دختران روستایی همکاری کنند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به گزارش پنجشنبه شب روابط عمومی استانداری یزد، محمد علی طالبی در همایش طرح بررسی وضعیت ساختار قامت و اصلاح ناهنجاری های اسکلتی با ورزش ویژه دختران روستایی افزود: تحت پوشش قرار دادن دختران روستایی استان در این طرح مستلزم همکاری و هماهنگی بین فرمانداری ها و دهیاری است تا به نتیجه مطلوب برسیم.
وی ادامه داد: موضوع این نشست به سلامت نونهالان جامعه مربوط است و باید جدی گرفته شود و مشارکت همه دستگاه ها و خانواده ها را می طلبد.
این مسئول با اشاره به اهمیت سلامت دختران و نقش آنان به عنوان مادران آینده گفت: این طرح در ارتقای سلامت روان و ارتقای توانمندی های دختران جامعه بسیار اهمیت دارد و اگر مناسب اجرا شود می توان امید داشت که مادرانی سالم تر و شاداب تر در آینده داشته باشیم.
طرح بررسی وضعیت ساختار قامت و اصلاح ناهنجاری های اسکلتی با ورزش ویژه دختران روستایی که از روز 25 آبان ماه سال 96 آغاز شده است توسط اداره کل ورزش و جوانان استان و همکاری اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری یزد و هیات پزشکی ورزشی استان یزد در پرجمعیت ترین روستاهای استان انجام می شود و تا پایان سال جاری همه دختران 9 تا 15 سال روستایی تحت پوشش این طرح قرار می گیرند.
از جمعیت یک میلیون و 150 هزار نفری استان حدود 40 درصد در مناطق روستایی 10 شهرستان زندگی می کنند.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر