کد خبر: 32554
A

امام جمعه لالی:دشمنان در زلزله کرمانشاه به دنبال ضربه زدن به کشور هستند

خطیب جمعه لالی از زلزله کرمانشاه به عنوان یک حادثه غم انگیز یاد کرد و گفت: دشمنان نظام با سیاهنمائی در خصوص امداد رسانی به زلزله زدگان به دنبال ضربه زدن به کشور هستند.

امام جمعه لالی:دشمنان در زلزله کرمانشاه به دنبال ضربه زدن به کشور هستند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حجت الاسلام سید حسن سید احمدی در خطبه‌های نماز جمعه لالی به حادثه تلخ زلزله کرمانشاه و غرب کشور اشاره کرد و گفت: این حادثه، اتفاق غم انگیزی بود که وقوع آن دل همه ما را غصه دار کرد هر چند مهربانی مردم متدین ایران نشان داد که همه برای کمک به مردم زلزله زده پای کار هستند.
وی با اشاره به شایعاتی که در خصوص نحوه کمک رسانی به مناطق زلزله‌زده‌ منتشر می شود گفت: در شرایط بحرانی شاید نقص‌هایی هم وجود داشته باشد اما به اندازه‌ای نیست که دشمنان ما به عنوان یک فرصت برای سوءاستفاده به آن دامن می‌زنند.
خطیب جمعه لالی در ادامه اظهار کرد: مردم کمک‌های خوبی به مناطق زلزله‌زده کرده‌اند و این روند کمک رسانی همچنان در حال انجام است و هر کسی که می تواند به هر نحوی به این مردم دردکشیده کمک کند در ارسال کمک های مردمی دریغ نکند.
حجت الاسلام سید احمدی در بخش دیگری از سخنان خود به آغاز هفته بسیج اشاره کرد و افزود:بسیج یک هدیه الهی به کشور و نظام بود به طوری‌که فرهنگ بسیجی در کشور و حتی در خارج از مرزها موجب ایستادگی ما در برابر دشمنان شد .
حجت الاسلام سیداحمدی تاکید کرد: اگر مانند دوره هشت ساله دفاع مقدس فرهنگ بسیجی را در همه عرصه ها حاکم کنیم همه مشکلات ما حل خواهد شد.
در حاشیه برگزاری نماز جمعه شهرستان لالی، کمک‌های مردمی برای ارسال به مناطق زلزله زده از سوی هلال احمر این شهرستان جمع آوری شد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر