کد خبر: 32563
A

امام جمعه تبریز: حرکت در مسیر انقلاب و رهبری ویژگی بارز بسیج است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: ویژگی بارز بسیجیان، حرکت در چارچوب انقلاب اسلامی و اطاعت‌ محض از مقام معظم رهبری است.

امام جمعه تبریز: حرکت در مسیر انقلاب و رهبری ویژگی بارز بسیج است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حجت ‌الاسلام محمدعلی آل‌ هاشم در جمع مردم نمازگزاران عجب شیر با گرامیداشت سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج همواره مدافع انقلاب بوده و است.
وی با بیان اینکه بسیجیان از اول انقلاب تا کنون وظایف خود را به درستی انجام داده اند گفت: بعد از این نیز با وحدت و همدلی و با اطاعت محض از فرامین مقام معظم رهبری ، بسیج در راستای تحقق اهداف انقلاب گام خواهد برداشت.
امام جمعه تبریز با تأکید بر اینکه بسیج به کمک ما نیاز ندارد و ما به کمک آنها نیاز داریم، افزود: بسیج نشان داد که در روزهای سخت و دشوار انقلاب همیشه کارساز بوده است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز ادامه داد: باید فرهنگ بسیج در جامعه جاری شود و فرهنگ بسیج را به فرزندان خود از سنین کم آموزش دهیم.
حجت الاسلام آل هاشم ضمن قدردانی از تلاش های بسیجیان در عمران و آبادانی مناطق محروم، گفت: ما هنوز از درک تدبیر امام خمینی(ره) در ایجاد بسیج عاجزیم و شاید آیندگان در روزهای سخت و دشوار به این تشخیص امام پی ببرند.
وی ادامه داد: ما به فرهنگ و وجود بسیج نیاز داریم زیرا در طول بحران ‌ها بسیج همواره حضور دارد و زمانیکه وارد میدان می شود اوضاع سامان می یابد و تاریخ نیز این امر را ثبت و ضبط کرده است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر