کد خبر: 32593
A

امام جمعه سنندج: کمک رسانی مردم کردستان به حادثه دیدگان زلزله بی نظیر بود

امام جمعه سنندج گفت: کمک رسانی و حس نوع دوستی مردم این استان به زلزله زدگان کرمانشاه بی نظیر بود و این وحدت مسلمانان را نشان می داد.

امام جمعه سنندج: کمک رسانی مردم کردستان به حادثه دیدگان زلزله بی نظیر بود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، ماموستا خدایی روز جمعه در خطبه های این هفته نماز جمعه سنندج افزود: یکی از ویژگی های مومنان دستگیری و کمک به همنوعان در روزهای سخت و ناگوار است و در این روزها مردم کردستان با سخاوتمندی و بخشش اموال خود و عمل به این وظیفه دینی و انسانی خدمات ارزشمندی به هموطنان خود ارایه کردند.
وی ضمن ابراز تاسف از وقوع زلزله در استان کرمانشاه و جان باختن شمار زیادی از مردم، این مصیبت را به بازماندگان زمین لرزه تسلیت گفت و برای آنان از خداوند متعال صبر جمیل خواستار شد.
وی در ادامه بر صیانت و پاسداری از ارزش های اسلامی و پیروی از شریعت و آیین ناب محمدی تاکید کرد.
امام جمعه سنندج با اشاره به اینکه 28 صفر مصادف با سالروز رحلت جانگداز پیامبر بزرگوار اسلام (ص) است رحلت سرور عالم مخلوقات را به تمام مسلمانان جهان تسلیت گفت.
وی با بیان اینکه دین اسلام کامل ترین دین الهی و حضرت محمد (ص) آخرین فرستاده خداوند است بر پیروی از سیره و سنت پیامبر بزرگوار اسلام و صیانت از ارزش های اسلامی تاکید کرد.
امام جمعه سنندج در ادامه ضمن گرامیداشت هفته وقف با اشاره به آیه شریفه قرآن گفت: وقف یکی از حقیقت های قرآنی دین اسلام است.
ماموستا خدایی اظهار کرد: کسانی که از توانایی مالی برخوردارند و در اموراتی مانند ساخت بیمارستان، مدرسه، مسجد دارالعلوم و کمک به دانش آموزان بی بضاعت وقف می کنند در پیشگاه الهی از اجر معنوی مضاعفی برخوردار خواهند شد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر