کد خبر: 32755
A

40 پزشک متخصص جذب دانشکده علوم پزشکی آبادان شدند

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت:40 پزشک متخصص در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت در جنوب خوزستان، جذب دانشکده علوم پزشکی آبادان شدند.

40 پزشک متخصص جذب دانشکده علوم پزشکی آبادان شدند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، علیرضا آموزنده روز شنبه در آیین معارفه پزشکان متخصص جدید دانشکده علوم پزشکی آبادان اظهار کرد: این پزشکان دارای تخصص های ارتوپدی، آسیب شناسی، بیماری های اعصاب، داخلی، قلب و عروق، بیهوشی، جراحی عمومی، چشم، رادیولوژی، روانپزشکی، زنان و زایمان، طب اورژانس، طب هسته ای، پوست، عفونی و اورولوژی می باشند.
وی به فعالیت 135 پزشک متخصص در بخش های مختلف در شهرستان های آبادان، خرمشهر و شادگان اشاره کرد و افزود:60 نفر از پزشکان متخصص در بیمارستان های آبادان مشغول به کار هستند.
آموزنده گفت: با مکاتباتی که با وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی صورت گرفته 12 پزشک فوق تخصص نیز در آینده ای نزدیک در این منطقه جذب خواهند شد که هم اکنون کار جذب سه نفر از آنها نهایی شده است.
وی ادامه داد : از40 پزشک حاضر در این نشست 22 پزشک در بیمارستاهای آبادان، 9پزشک در خرمشهر و 9 پزشک هم در شادگان تقسیم بندی شدند و از این هفته خدمات رسانی به شهروندان را آغاز می کنند.
رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت:با تمهیدات صورت گرفته در بخش تجیهزات بیمارستان های آبادان، خرمشهر و شادگان مشکلی در انجام اکثر عمل های جراحی در منطقه نیست و باید کاری کنیم تا بیماران نیازی به مراجعه به مرکز استان و سایر شهرستان ها نداشته باشند.
معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان نیز به ارتقاء شاخص های سلامت بعد از اجرای طرح تحول سلامت در کشور و شهرستان های آبادان، خرمشهر و شادگان اشاره کرد و افزود:دریافت هر مبلغی بالاتر از سقف تعرفه خدمات مصوب هیات دولت بدون ارائه رسید رسمی از جمله ، خدمات ارائه نشده در صورت حساب بیمار و دریافت وجه خارج از بیمارستان و مراکز جراحی بابت ارائه خدمات در این موسسات تخلف به حساب می آید.
حجت‌اله جانبی افزود: اشخاص حقیقی و حقوقی علاوه بر شماره پیامکی 10009799 دانشکده علوم پزشکی آبادان می توانند در تماس با سامانه تلفنی 1690 و یا ثبت شکایات در سایت اینترنتی www.1690.ir شکایات خود را اعلام و کد رهگیری دریافت نمایند.
شهرستان های آبادان، خرمشهر و شادگان با جمعیتی بالغ بر 750 هزار نفر از خدمات بهداشتی درمانی دانشکده علوم پزشکی آبادان بهره می برند.
/6064
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر